در راستای پایش مستمر عملکرد شبکه فروش، مدیر امور شعب و مدیر روابطعمومی و امور بینالملل بیمه میهن از شعبه این شرکت در گلستان بازدید کردند.
به گزارش فراسو، مدیران بیمه میهن در این بازدید در نشستی که به صورت کارگروهی و با حضور کارکنان شعبه و نمایندگان برگزار شد موضوعات مختلف عملیاتی و اجرایی مورد بررسی قرار گرفت.
بر پایه این گزارش، نمایندگانحاضر در این جلسه دیدگاهها، مشکلات و درخواستهای خود را مطرح کردند
این گزارش حاکی است ضرورت تلاش مضاعف در جهت بهبود عملکرد،ارائه توضیحات کامل درخصوص روند جاری امور، پاسخگویی به پرسشهای ساختاری و بررسی وضعیت فعالیت نمایندگان از جمله موارد مطرح شده از مدیر امور شعب بیمه مبیهن در این نشست بود.
همچنین مدیر روابطعمومی و امور بینالملل بیمه میهن نیز با ابلاغ سلام ویژه مدیرعامل و انتقال پیام قدردانی ایشان از زحمات شبکه فروش، محورهای زیر را مطرح کرد:
– امیدواری نسبت به بهبود وضعیت شعبه
– اهمیت کار ساختارمند و تشکیلاتی
– توجه ویژه به فعالیت در فضای مجازی و فضاسازی محیطی متناسب با شأن شعبه، نمایندگان و بیمهگذاران
– توضیح درباره برنامه «زنگ بیمه»
گفتنی است که این بازدید با تبادل نظر سازنده و بررسی راهکارهای بهبود عملکرد شعبه به پایان رسید.
فراسو خبر پایگاه خبری تحلیلی فراسو خبر