به گزارش فراسو به نقل از دفتر ارتباطات و امور بینالملل شرکت ملی پست، امیرحسین کریمی با اشاره به رکوردشکنی شبکه پستی کشور در موج کمسابقه خریدهای اینترنتی و افزایش ترافیک مرسولات در این مناسبت گفت: از ابتدای آذر تا پایان جمعه سیاه، حدود ۱۴ میلیون مرسوله وارد چرخه پست و ارسال شد.
وی افزود: این حجم بیسابقه، آزمونی دیگر برای شبکه پستی کشور بهویژه مرکز تجزیه و مبادلات بود که با تلاش شبانهروزی کارکنان، رانندگان و هماهنگی اداراتکل پستی، مرسولات بدون وقفه در سراسر کشور به دست مشتریان رسید.
کریمی اظهار داشت: امسال با هماهنگی دقیق هابها، مدیریت ناوگان حملونقل، استفاده از تجهیزات هوشمند و سورتینگهای رباتیک، سرعت و کیفیت تجزیه و آمادهسازی مرسولات افزایش یافت.
وی با تأکید بر اینکه هوشمندسازی هابها و مراکز منتخب موجب ارتقای سرعت و دقت در فرآیند تجزیه و آمادهسازی مرسولات شده است، خاطرنشان کرد: گرایش مردم به خریدهای غیرحضوری و اینترنتی در سالهای اخیر سبب شده بخش زیادی از این مرسولات از طریق شبکه توزیع مویرگی شرکت ملی پست به دست مشتریان برسد.
معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست همچنین گفت: امسال شاهد کمترین میزان نارضایتی و شکایت از سوی مشتریان و سفارشدهندگان بودیم. بیتردید استمرار تلاشها، ثبت دقیق آمارهای عملکردی و بهرهگیری از فناوریهای نوین، موجب تسهیل فرایندهای پستی و افزایش رضایت مشتریان شده است.
فراسو خبر پایگاه خبری تحلیلی فراسو خبر