بانک سینا در راستای اجرای سیاستهای بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و با هدف ارتقای کیفیت خدمات بانکی از مشتریان خود دعوت کرد تا در نظرسنجی طرح صیانت از مشتریان بانکها و مؤسسات اعتباری مشارکت کنند.
به گزارش فراسو به نقل از روابطعمومی بانک سینا، این بانک با تأکید بر رویکرد مشتریمدارانه مشارکت مشتریان در این نظرسنجی را فرصتی ارزشمند برای دریافت بازخوردهای سازنده دانسته و نتایج آن را در مسیر ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی مشتریان مورد استفاده قرار خواهد داد.
این طرح که با هدف سنجش میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات بانکی، کیفیت پاسخگویی، شفافیت اطلاعات و سهولت استفاده از خدمات الکترونیکی و همچنین نحوه رسیدگی به شکایات مردمی اجرا میشود، نقش مهمی در بهبود عملکرد شبکه بانکی و ارتقای استانداردهای خدماترسانی دارد.
متقاضیان جهت شرکت در این نظرسنجی میتوانند تا تاریخ 15 دیماه سال جاری با مراجعه به آدرس https://cbi.ir/survey/34071.aspx نسبت به ثبت نظرسنجی اقدام کنند.
گفتنی است نتایج این نظرسنجی در ارزیابی عملکرد بانکها و رتبهبندی آنها در حوزه صیانت از حقوق مشتریان مؤثر خواهد بود و مشارکت عمومی مشتریان نقش مهمی در تحقق اهداف این طرح ملی ایفا میکند.
فراسو خبر پایگاه خبری تحلیلی فراسو خبر