با اعلام اجرای طرح صیانت از مشتریان بانکها و مؤسسات اعتباری از سوی بانک مرکزی برای رتبهبندی بانکها با محوریت «مشتریمداری» و «کیفیت خدمات» ، بانک قرض الحسنه رسالت عموم مشتریان خود را به شرکت در این طرح فراخواند.
به گزارش فراسو، در خبری که به همین منظور از سوی بانک رسالت منتشر شدخه آمده است:
️این نظرسنجی با هدف دریافت ارزیابی مشتریان از جنبههایی همچون رفتار و تعامل کارکنان، سرعت و کیفیت خدمات، شفافیت اطلاعات بانکی، سهولت استفاده از خدمات الکترونیکی و نحوه رسیدگی به شکایات طراحی شده است و نتایج آن، یکی از مبانی اصلی انتخاب بانک ها و مؤسسات اعتباری برتر از منظر صیانت از مشتریان خواهد بود.
د️ر همین راستا تمامی اعضای خانواده بزرگ رسالت میتوانند با ورود به لینک زیر نظر خود را در این خصوص ثبت کنند.
فراسو خبر پایگاه خبری تحلیلی فراسو خبر