امروز دوشنبه، 1 دی 1404

درخشش شركت ملی پست در كسب گواهینامه سیستم مدیریت كیفیت (ایزو)

در مسیر بهبود مستمر کیفیت خدمات، رضایت‌مندی مشتریان و ذینفعان، شرکت ملی پست بار دیگر موفق به کسب گواهینامه استاندارد بین المللی مدیریت کیفت (ISO) شد.

به گزارش فراسو به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت ملی پست، معاون فنی و بازرگانی  شرکت با اشاره به این موفقیت گفت:  این دستاورد ارزشمند که براساس ارزیابی دقیق تیم ممیزی شرکت بین‌المللی  و مستقل گواهی‌دهنده محقق شده، گواه پایداری تعهد شرکت متبوع به ارتقا کیفیت، بهبود مستمر و تامین رضایت‌مندی حداکثری ذینفعان است.
امیرحسین کریمی افزود: استقرار استاندارد بین‌المللی ISO 9001:2015 چارچوبی استراتژیک برای مدیریت کیفیت، زمینه انسجام و شفافیت بیشتر در فرآیندهای کلیدی شرکت، تقویت رویکرد مشتری‌ محوری و پاسخگویی به نیازهای در حال تغییر، نهادینه کردن فرهنگ پیشگیری از خطا و مدیریت ریسک در تصمیم‌ گیری‌ها، ایجاد بستری برای بهینه‌سازی منابع و افزایش بهره‌وری را فراهم کرده است.
وی اظهار داشت: در این دوره از ممیزی، تیم ارزیاب ضمن بررسی مستندات و فرآیندها در واحدهای مختلف، نقاط قوت و فرصت‌های بهبود را شناسایی کرد. این رویکرد، بیانگر پویایی و سلامت سیستم مدیریت کیفیت شرکت متبوع، همکاری صمیمانه و مسئولیت‌پذیری تمامی واحدها می باشد.
وی با اشاره به اینکه کیفیت، به عنوان مسئولیتی همگانی و بهبود، به عنوان فرآیندی مداوم در شرکت ملی پست نهادینه شده است، از زحمات و اهتمام تمامی کارکنان پست در سراسر کشور در همراهی برای کسب این موفقیت قدردانی کرد.