نظرسنجی بانک مرکزی ج.ا.ا به منظور رتبهبندی بانکها در شاخصهای صیانت از مشتریان، تا 15 دی ماه ادامه دارد.
به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران ، این نظرسنجی با هدف دریافت ارزیابی مشتریان از جنبههایی همچون رفتار و تعامل کارکنان، سرعت و کیفیت خدمات، شفافیت اطلاعات بانکی، سهولت استفاده از خدمات الکترونیکی و نحوه رسیدگی به شکایات طراحی شده است و نتایج آن، یکی از مبانی اصلی انتخاب بانک ها و مؤسسات اعتباری برتر از منظر صیانت از مشتریان خواهد بود.
بر اساس این گزارش، همزمان با برگزاری«نخستین رویداد تنظیمگری و نظارت؛ همایش صیانت از مشتریان بانکها و مؤسسات اعتباری غیربانکی» در تاریخ ۲۲ دیماه سال جاری، نظرسنجی صیانت از مشتریان از تاریخ ۱۹ آذر آغاز شده و تا 15 دیماه ادامه خواهد داشت.
این نظرسنجی بدون دریافت اطلاعات هویتی انجام میشود و پاسخها صرفاً به صورت تجمیعی و آماری مورد تحلیل قرار خواهد گرفت. یافتههای این طرح در سیاستگذاریهای مرتبط با بهبود کیفیت خدمات، ارتقای مشتریمداری و تقویت سازوکارهای صیانت از مشتریان بانکها و مؤسسات اعتباری مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
مشتریان بانک رفاه کارگران میتوانند از طریق لینک زیر در نظرسنجی شرکت کنند:
فراسو خبر پایگاه خبری تحلیلی فراسو خبر