به گزارش فراسو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بینالملل بیمه مرکزی، پرویز خوشکلام خسروشاهی پس از بازدید شعبات و سرپرستی شرکتهای بیمه در مرکز استان مازندران به نمایندگیهای بیمه رفت و پای درددل شبکه فروش نشست.
خسروشاهی در بازدید از نمایندگی های شرکتهای بیمه پاسارگاد، سامان، ایران و دانا در شهرهای بابلسر، نوشهر و تنکابن با تأکید بر این نکته که ملاقاتها کاری بوده و جنبه رسمی ندارد از نمایندگان شرکتهای بیمه خواست تا با توجه به مسائل و ظرفیتهای استان، مشکلات یا پیشنهادهای خود را مطرح کنند.
براساس این گزارش، موضوع محدودیتهای صدور از سوی شرکتهای بیمه، رقابت نابرابر نمایندگان با کارگزاران برخط، مشکلات مرتبط نمایندگیها در خصوص اتصال به سامانه املاک و اسکان کشور و نظایر آن در این دیدارها مطرح شد و رئیس کل بیمه مرکزی به پرسشها و ابهامات موجود پاسخ داد.
فراسو خبر پایگاه خبری تحلیلی فراسو خبر