امروز جمعه، 14 آذر 1404

مشتری ‌مداری محور فعالیت‌ های بانك صنعت و معدن در كیش اینوكس ۲۰۲۵

رضا زارع، مدیر امور راهبری شعب بانک صنعت و معدن  در حاشیه نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۵ با اشاره به اینکه رویکرد نوین بانک‌ها بر محور مشتری‌مداری متمرکز است، گفت: هر بانکی که بتواند نیازها و خواسته‌های مشتریان خود را به‌خوبی تأمین کند، بدون شک با اعتماد و تعلق بیشتر آنان مواجه خواهد شد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط‌عمومی بانک صنعت و معدن،ی افزود: «نحوه تأمین نیازهای مشتریان برای هر بانک اهمیت اساسی دارد و بانک صنعت و معدن نیز در این زمینه تلاش‌های اثرگذاری انجام می‌دهد.»

زارع با اشاره به بازدید مشتریان از غرفه بانک در نمایشگاه بیان داشت که این بازدیدها نشان می‌دهد سطح رضایتمندی از محصولات و خدمات بانک قابل توجه است و این روند انگیزه بانک را برای استمرار اثرگذاری و بهبود خدمات تقویت می‌کند. او ابراز امیدواری کرد بانک صنعت و معدن بتواند در حوزه تأمین مالی و تأمین منابع، بهترین راهکارها و محصولات را در اختیار مشتریان، به‌ویژه فعالان بخش‌های مختلف صنعتی کشور، قرار دهد.

وی همچنین تصریح کرد: «بانک صنعت و معدن به‌صورت جدی پیگیر ابزارهای نوین تأمین مالی است تا از این مسیر گام مؤثری در تأمین نیاز مشتریان و حمایت از زنجیره ارزش تولید بردارد.»

مدیر امور راهبری شعب این بانک با اشاره به حرکت بانک به سمت بانکداری نوین و دیجیتال، خاطرنشان کرد: «هدف ما این است که تمامی مشتریان به خصوص مشتریان حقوقی بتوانند تمامی خدمات مورد نیاز خود را به‌صورت آنلاین و برخط، در هر نقطه از کشور دریافت کنند.»