به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بیمه نوین، نمایندگان حاضر در این جلسه، دیدگاهها، انتظارات و چالشهای خود را بهصورت مستقیم با مدیرعامل در میان گذاشتند.
بنابراین گزارش، در این نشست، موضوعاتی از جمله ارتقای تعامل میان ستاد و شبکه فروش، بهبود فرآیندهای اجرایی، افزایش هماهنگی شعب با نمایندگان، تسهیل ارائه خدمات و بهرهگیری موثرتر از تجربههای شبکه فروش مورد بحث قرار گرفت. همچنین بر تداوم نشستهای دورهای و ایجاد سازوکارهای منظم برای انتقال مسائل و پیشنهادهای اعضای انجمن صنفی تاکید شد.
مدیرعامل شرکت بیمه نوین هدف این دیدار را تقویت ارتباط مستقیم میان ستاد و شبکه فروش و استفاده از تجربههای اعضای انجمن صنفی تهران عنوان کرد.
وی پس از استماع نظرات نمایندگان گفت: «مسائل و پیشنهادهای مطرحشده در حوزه فروش و پشتیبانی با جدیت پیگیری میشود و این گفتوگوهای مستقیم بهصورت منظم ادامه خواهد داشت تا تصمیمهای شرکت بیش از پیش بر پایه واقعیتهای بازار و تجربه شبکه فروش شکل بگیرد.»
فراسو خبر پایگاه خبری تحلیلی فراسو خبر