امروز جمعه، 14 آذر 1404

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران: رضایتمندی بیمه شدگان و ارتقای کیفیت خدمات مهمترین پیامد مدیریت عملکرد است

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: رضایتمندی بیمه شدگان و ارتقای کیفیت خدمات مهمترین پیامد مدیریت عملکرد است.

به گزارش فراسو به نقل از مرکز روابط عمومی و امور مشتریان سازمان بیمه سلامت ایران، دکتر محمد مهدی ناصحی مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران در نشست صمیمی با کارکنان دفتر مدیریت عملکرد سازمان که به مناسبت روز بازرس برگزار شد ضمن قدردانی از تلاش کارکنان  به نقش راهبردی این دفتر در تحقق ماموریت و اهداف سازمانی تاکید کرد .

وی با اشاره به اهمیت رضایتمندی و پاسخگویی بیمه شدگان به عنوان یکی از شاخص های کلیدی سازمان اظهار داشت، دفتر مدیریت عملکرد با ارزیابی علمی و مستمر فرایندها و عملکرد ها، استفاده از رویکردهای نوین بازرسی و پاسخگویی بهنگام درخواست ها و شکایات نقش موثری در ارتقای کیفیت خدمات و رضایتمندی ذینفعان دارد . 
مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران در ادامه کارکنان را سرمایه های اصلی سازمان دانست و بر ضرورت ارزش نهادن به دانش و تجارب سازمانی و همچنین ایجاد انگیزه ،وفاق و همدلی و مشارکت در تحقق اهداف سازمانی جهت تعالی سازمانی تاکید کرد .