امیر خسروی، رئیس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و افشین سهرابخان، رئیس منطقه یک کشوری و بازرس کل استان تهران سازمان بازرسی کل کشور، با حضور در دفتر حمید بنائیان، مدیرعامل پست بانک ایران با وی دیدار و گفتوگو کردند.
به گزارش فراسو به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، در این نشست، آخرین وضعیت عملکرد پست بانک ایران در حوزههای مختلف بانکی، نحوه نظارت بر فرآیندهای اجرایی، و اقدامات بانک در راستای صیانت از حقوق مشتریان مورد بررسی قرار گرفت. همچنین بر ضرورت تقویت نظام پاسخگویی، ارتقای شفافیت، و اجرای دقیق ضوابط نظارتی در سطوح مختلف مدیریتی بانک تأکید شد.
حمید بنائیان در این دیدار با اشاره به رویکرد اصلاحگرایانه بانک در دوره جدید مدیریتی، بر اهمیت تعامل سازنده با نهادهای نظارتی و بازرسی تأکید کرد و گفت: پست بانک ایران به عنوان بانک توسعهای بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات، خود را متعهد به اجرای قوانین، ارتقای سلامت اداری و پاسخگویی مؤثر به ذینفعان میداند.
در پایان این نشست نیز دو طرف بر استمرار همکاریها و هماهنگیهای مشترک در راستای بهبود فرایندهای نظارتی و ارتقای بهرهوری سازمانی تأکید کردند.
فراسو خبر پایگاه خبری تحلیلی فراسو خبر