در اقدامی نوآورانه و فرهنگی در صنعت پتروشیمی، شرکت پتروشیمی اروند از «خانواده پیویسی» بهعنوان مجموعهای از کاراکترهای خلاق و آموزشی رونمایی کرد. خانوادهای که علاوه بر پیام مهربانی، همدلی و یادگیری، با ریشهای علمی از دنیای پلیمرها و محصولات پتروشیمی طراحی شده است.
به گزارش فراسو به نقل از روابطعمومی شرکت پتروشیمی اروند؛ این خانواده قرار است بهعنوان پل ارتباطی روابطعمومی با کارکنان و خانوادههایشان ایفای نقش کند و از طریق روایتهای صمیمی، پیامهای سازمانی، نکات آموزشی و فرهنگی را در قالبی متفاوت و جذاب به خانهها ببرد.
اعضای خانواده پیویسی:
آقای پیویسی؛ عضو تأثیرگذار خانواده اروند که در محیط کار نمایانگر نقش مهم محصولات پیویسی است و در خانه نیز با عشق و همراهی کنار خانوادهاش زندگی میکند.
خانم پیویسی؛ همسر خلاق و پرانرژی که بانظم و دقت، زندگی روزمره را مدیریت میکند و یادآور ارزش خانواده و قدرت مهربانی است.
بابا پلی و مامان پلی؛ پدر و مادربزرگ خانواده، برگرفته از واژه «پلیمر»: آنان نماد تجربه، آرامش و فداکاریاند که حضورشان به خانواده حس امنیت و انسجام میبخشد. سو؛ دختر هنرمند و بااحساس خانواده: نام او از Suspension (سوسپانسیون) گرفته شده است. او عاشق رنگ و نقاشی است و نماد خلاقیت و نگاه زیباشناسانه به زندگی به شمار میرود.
امو؛ پسر پرانرژی و پرجنبوجوش خانواده” نامش مخفف Emulsion (امولوسیون) است. او با کنجکاویهای بیپایان خود نماینده ذهن جستجوگر و روحیهٔ پرسشگری در خانواده است.
هدف از خلق این خانواده
طراحی «خانواده پیویسی» صرفاً یک ابتکار فرهنگی نیست؛ بلکه تلاشی برای پیونددادن هویت صنعتی پتروشیمی اروند با ارزشهای انسانی و اجتماعی است. این خانواده در کنار آموزش و سرگرمی، به تقویت ارتباطات سازمانی و انتقال پیامهای مهم شرکت به زبان ساده و صمیمی کمک خواهد کرد.
بهزودی این کاراکترها در قالبهای متنوع رسانهای به همکاران و خانوادههایشان معرفی میشوند تا همراه و همدل در مسیر رشد، یادگیری و پیشرفت باشند.
فراسو خبر پایگاه خبری تحلیلی فراسو خبر