امروز جمعه، 14 آذر 1404

طرح لبخند ؛ گامی نو در فروش برخط بیمه­ های عمر و حوادث بیمه­ آسیا

بیمه­ آسیا با هدف ارتقای تجربه مشتریان و سهولت در خرید، سامانه فروش برخط خود در بیمه­ های عمر و حوادث را راه ­اندازی کرده است. این سامانه شامل طرح­ های متنوعی همچون “لبخند” و “کارا” است که امکان دسترسی سریع و خرید آسان را برای مشتریان فراهم می­ کند.

به گزارش فراسو، علی حرمتی، مدیر بیمه ­های عمر و حوادث بیمه ­آسیا در گفت و گو با روابط عمومی این شرکت به تشریح جزییات  طرح “لبخند” و  سامانه فروش برخط پرداخته است که بخش اول آن در ادامه می آید:

لطفا ویژگی ­های اصلی بیمه حوادث خانواده (طرح لبخند) را توضیح دهید؟در بیمه نامه حوادث خانواده (طرح لبخند) شرکت بیمه آسیا، شما با پرداخت یک حق بیمه می­توانید خود و خانواده خود را در مقابل خطرات فوت و نقص عضو و ازکارافتادگی دائم (کلی و یا جزئی) و هزینه های پزشکی ناشی ازدرمان حادثه، تحت پوشش قرار دهید. در این بیمه­ نامه علاوه بر پوشش­های بیان شده، خسارت­های ناشی از خطرات زلزله، سیل و هدایت موتورسیکلت نیز تحت پوشش می­باشد. در واقع با خرید این بیمه نامه،مشتریان بدون پرداخت حق بیمه اضافی، می توانند خسارتهای ناشی از حوادث براثر هدایت موتور سیکلت را نیز دریافت نمایند،که این ویژگی آن را از سایر بیمه نامه های حوادث متمایز می نماید.

چه نیازها یا چالش ­هایی شما را به سمت طراحی و راه ­اندازی یک سامانه برخط سوق داد؟هدف اصلی از راه ­اندازی سامانه برخط،  آسان­تر کردن شیوه­ های فروش است. این سامانه با در نظرگرفتن تمام چارچوب­های فنی و مقررات بیمه ­ای، فرآیند فروش را به صورت سریع، دقیق و منظم برای مشتریان بهینه می ­کند. در واقع افزایش توقعات مشتریان برای دسترسی سریع، راحت و بدون مراجعه حضوری به خدمات بیمه ای ، باعث شد به دنبال راه ­حلی باشیم که فرآیند خرید را تسهیل نماید. همچنین با توجه به تغییرات فناوری و گرایش روزافزون مردم به استفاده از ابزارهای دیجیتال، ایجاد سامانه برخط این امکان رامی دهد تا خدمات را به صورت مدرن ارائه دهیم. علاوه بر این، سامانه برخط فرصتی است تا پوشش ­های بیمه ­ای عمر و حوادث بیمه­ آسیا و حتی پوشش های خاص مانند خطر راکبین هدایت موتورسیکلت، به راحتی در دسترس مشتریان قرار گیرد.

 برنامه ­های آینده شما برای توسعه این سامانه چیست؟

در برنامه­ های آینده بیمه ­آسیا، ارائه سایر طرح های بیمه ­ای عمر و حوادث ، تمدید بیمه­ نامه ­ها، ارائه خدمات پرداخت خسارت ، توسعه نرم ­افزاربرروی  تلفن های همراه، بهره ­گیری از هوش مصنوعی و سایر فناوری­ های نوین در راستای صرفه­ جویی در زمان و رضایت کامل وجامع مشتریان، جزو اولویت ­های ماست.