بیمه آسیا با هدف ارتقای تجربه مشتریان و سهولت در خرید، سامانه فروش برخط خود در بیمه های عمر و حوادث را راه اندازی کرده است. این سامانه شامل طرح های متنوعی همچون “لبخند” و “کارا” است که امکان دسترسی سریع و خرید آسان را برای مشتریان فراهم می کند.
به گزارش فراسو، علی حرمتی، مدیر بیمه های عمر و حوادث بیمه آسیا در گفت و گو با روابط عمومی این شرکت به تشریح جزییات طرح “لبخند” و سامانه فروش برخط پرداخته است که بخش اول آن در ادامه می آید:
چه نیازها یا چالش هایی شما را به سمت طراحی و راه اندازی یک سامانه برخط سوق داد؟هدف اصلی از راه اندازی سامانه برخط، آسانتر کردن شیوه های فروش است. این سامانه با در نظرگرفتن تمام چارچوبهای فنی و مقررات بیمه ای، فرآیند فروش را به صورت سریع، دقیق و منظم برای مشتریان بهینه می کند. در واقع افزایش توقعات مشتریان برای دسترسی سریع، راحت و بدون مراجعه حضوری به خدمات بیمه ای ، باعث شد به دنبال راه حلی باشیم که فرآیند خرید را تسهیل نماید. همچنین با توجه به تغییرات فناوری و گرایش روزافزون مردم به استفاده از ابزارهای دیجیتال، ایجاد سامانه برخط این امکان رامی دهد تا خدمات را به صورت مدرن ارائه دهیم. علاوه بر این، سامانه برخط فرصتی است تا پوشش های بیمه ای عمر و حوادث بیمه آسیا و حتی پوشش های خاص مانند خطر راکبین هدایت موتورسیکلت، به راحتی در دسترس مشتریان قرار گیرد.
برنامه های آینده شما برای توسعه این سامانه چیست؟
در برنامه های آینده بیمه آسیا، ارائه سایر طرح های بیمه ای عمر و حوادث ، تمدید بیمه نامه ها، ارائه خدمات پرداخت خسارت ، توسعه نرم افزاربرروی تلفن های همراه، بهره گیری از هوش مصنوعی و سایر فناوری های نوین در راستای صرفه جویی در زمان و رضایت کامل وجامع مشتریان، جزو اولویت های ماست.
فراسو خبر پایگاه خبری تحلیلی فراسو خبر