سرپرست گروه ماشینسازی تبریز در نشستی با نمایندگان فروش سراسر کشور، بر ضرورت تقویت ارتباط با شبکه فروش و توسعه بازارهای داخلی و منطقهای تأکید کرد و از برگزاری جلسات فصلی برای همافزایی بیشتر خبر داد.
به گزارش فراسو به نقل از ایدرونیوز، حسین قربانی، سرپرست گروه ماشینسازی تبریز، در دیدار با نمایندگان فروش این شرکت از سراسر کشور، راهکارهای توسعه بازار و ارتقاء تعامل با شبکه فروش را بررسی کرد.
قربانی با اشاره به وقفه چندساله در برگزاری جلسات مشترک با نمایندگان، بر لزوم استمرار ارتباط نزدیک و هماهنگی بیشتر تأکید کرد و گفت: از این پس، جلسات هماندیشی و ارزیابی عملکرد نمایندگان بهصورت فصلی در محل شرکت برگزار خواهد شد تا زمینه همافزایی بیشتر فراهم شود.
وی با تأکید بر نقش کلیدی نمایندگان در تحقق اهداف فروش و تقویت حضور در بازارهای داخلی و منطقهای، برنامههای آینده شرکت را در زمینه بهبود خدمات پس از فروش، بهروزرسانی محصولات و گسترش بازارهای هدف تشریح کرد.
تحلیل عملکرد نمایندگان فروش در سالهای گذشته ، تبیین برنامههای فروش آتی و تعیین حوزههای فعالیت نمایندگان و بررسی مشکلات و محدودیتهای موجود در فرآیند فروش از محور های این نشست بود .
نمایندگان فروش نیز دیدگاهها، چالشها و نیازهای مشتریان را مطرح کردند و پیشنهادهایی برای بهبود فرآیندهای فروش و افزایش سهم بازار ارائه دادند.
گروه ماشینسازی تبریز با بیش از نیم قرن سابقه در تولید ماشینابزارهای یونیورسال و CNC، با تکیه بر ظرفیتهای داخلی و همکاری نزدیک با شبکه فروش، به دنبال تثبیت و تقویت جایگاه خود در بازارهای داخلی و منطقهای است.
فراسو خبر پایگاه خبری تحلیلی فراسو خبر