کتاب مجموعه مقالات «سیویکمین همایش ملی و دوازدهمین همایش بینالمللی بیمه و توسعه»؛ رضایتمندی و اعتماد مردم به صنعت بیمه، در چهار جلد منتشر شد.
به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه، این مجموعه شامل مقالات ارائهشده در همایش یادشده است که در آذرماه ۱۴۰۳ برگزار شد. محتوای کتاب در چهار بخش اصلی سامان یافته است:
• جلد نخست: مقالات «پنل تنظیمگری صنعت بیمه و نقش آن در افزایش اعتماد عمومی»
• جلد دوم: مقالات «پنل نقش مدیریت ریسک در ارتقای رضایتمندی و اعتماد به صنعت بیمه»
• جلد سوم: مقالات «پنل تأثیر فرهنگ و نهادسازی در افزایش رضایت مشتریان»
• جلد چهارم: مقالات «پنل نقش فناوریهای نوین در ایجاد رضایت و اعتماد به صنعت بیمه»
این کتاب به صورت رایگان بر روی وب سایت پژوهشکده بیمه بارگزاری شده است.
برای دریافت فایل کتاب اینجا کلیک کنید.
فراسو خبر پایگاه خبری تحلیلی فراسو خبر
