در ایامی که کشور با جنگ ۱۲ روزه و تحمیلی از سوی دشمنان این مرز و بوم روبرو بود، شرکت سهامی بیمه ایران به نمایش صریح پایداری در ارائه خدمات بیمه پرداخت.
به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، این شرکت در این دوره، خسارتهایی به ارزش ۲ هزار و ۶۷۰ میلیارد تومان را به بیمهگزاران پرداخت کرد و همزمان پوشش بیمه جنگ به برخی پوششهای بیمهای اضافه شد که نشان دهنده پایداری خدمات شرکت بیمه ایران در هر شرایطی و بر اساس منویات دوره جدید مدیریتی در این شرکت است.
بنابراین گزارش، شرکت بیمه ایران توانست در ایام جنگ ۱۲ روزه با حضور میدانی مدیران و معاونان در شعب خسارتی، جهت تداوم ارئه خدمت بینظیر به مردم خسارتهای وارده را به موقع جبران کند و طرح پوشش جنگ را بهطور کامل عملیاتی کند.
این پوشش که در سطح جهانی کمتر نمونهای مشابه دارد، به مشتریان اطمینان میدهد که در کنار بحرانها نیز خدمات بیمه پایدار و قابل اتکا خواهد بود.
لازم بهذکر است؛ پویش مردمی «ایران برای ایران» با استقبال گسترده مردم روبهرو شد و پوشش خطر جنگ به برخی از پوششهای موجود اضافه شد تا پاسخگویی به نیازهای واقعی جامعه سریعتر و کارآمدتر شود.
این رویکرد کارآمد نشان داد که بیمه ایران در شرایط سخت و بحرانی در کنار مردم ایران مانده و خواهد ماند.
همچنین بررسیها و کارشناسی خسارات وارده ناشی از جنگ ۱۲ روزه از سوی وزارت اقتصاد بهعهده بیمه ایران گذاشته شد تا با شفافیت و دقت، همه جنبههای خسارت و نحوه پرداختها روشن شود.
گفتنی است با آغاز دوره مدیریتی جدید و مدیرعاملی علی جباری، ارائه خدمت بینظیر به مردم محور اصلی استراتژی بیمه ایران قرار گرفته است.
فراسو خبر پایگاه خبری تحلیلی فراسو خبر