چهارمین جشنواره فروش بیمه رازی که از نیمه اول سال ۱۴۰۴ – ۲۷ اردیبهشت ماه- با تمرکز ویژه بر رشتههای بیمه زندگی، آتشسوزی و باربری آغاز شده بود اجرای آن تا ۳۱ شهریور ماه سال جاری با هدف جذب پرتفوی سودآور، افزایش آگاهی از برند و محصولات و جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قدیم ادامه دارد.
به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی و تبلیغات بیمه رازی، یکی از نکات حائز اهمیت در این جشنواره، تاکید بر مزیتهای رقابتی شرکت برای جذب مشتریان است . بیمه رازی با ارائه خدمات آنلاین پیشرفته، نرمافزارهای اختصاصی و پشتیبانی ۲۴ ساعته، سعی در ارائه تجربهای متمایز و کارآمد به شبکه فروش و مشتریان خود دارد. همچنین، تمرکز بر ظرفیتهای رازی نت و رازی تک، به عنوان پلتفرمهای نوین ارائه خدمات بیمهای برخط از دیگر اولویتهای این جشنواره است . تیمهای فروش مجرب و متخصص در شبکه فروش نیز نقش کلیدی در ارائه مشاورههای حرفهای برای جلب رضایت مشتریان خواهند داشت
در بخش بیمههای زندگی، نمایندگان بر اساس میزان حق بیمه وصولی در چهار گروه برنز، نقره، طلا و الماس دستهبندی خواهند شد و جوایزی شامل تندیس، لوح تقدیر و پاداش نقدی دریافت می کنند . در رشته بیمههای آتشسوزی و باربری نیز، جوایزی به صورت درصدی از حق بیمه وصولی به نمایندگان برتر اهدا خواهد شد.
بیمه رازی با برگزاری جشنوارهای فروش در طول یکسال اخیر با هدف تقویت شبکه فروش با تاکید بر ارائه خدمات نوین و ارزیابی دقیق عملکرد و توسعه خرده فروشی ، گامی مهم در جهت ارتقای سطح خدمات و افزایش رضایت مشتریان برداشته است.
فراسو خبر پایگاه خبری تحلیلی فراسو خبر