در راستای اهداف توسعهی دیجیتال و بهبود ارائهی خدمات به بیمهگزاران و شبکهی فروش، سه جلسه تخصصی و مجزا با حضور مدیران و کارشناسان شعب بندرعباس، ماهشهر و بوشهر برگزار شد. محور اصلی این جلسات، بررسی چرایی استفاده از سامانههای نوین شرکت شامل «رازیتک»، «رازینت»، «رازیمن» و «یارا» و همچنین تبیین جایگاه حیاتی مرکز ارتباط در تسهیل فرآیندهای ارائه خدمات بود.
به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی و تبلیغات بیمه رازی، برگزاری جلسات مجزا برای هر شعبه به منظور بررسی چرایی استفاده از سامانههای نوین شرکت، که با حضور رئیس، کارکنان و نمایندگان کلیدی شعب همراه بود، فرصتی مغتنم برای شخصیسازی محتوا و ارزیابی دقیق عملکرد هر یک از شعب در بهکارگیری سامانههای نوین شرکت فراهم آورد.
در خلال این نشستها، موارد زیادی به بحث و تبادل نظر گذاشته شد که از آن جمله میتوان به بخشی از آنها اشاره کرد:
– تحلیل علل عدم توجه کافی و ریشهیابی دلایل عدم بهکارگیری کامل و مؤثر سامانههای «رازیتک» و «رازینت» توسط نمایندگان و شعب.
– تبیین مبانی نظری و فلسفهی ایجاد سامانههای «رازیتک»، «رازینت»، «رازیمن» و «یارا» به صورت تئوری.
– آموزش عملیاتی فرآیند صدور بیمهنامه در سامانههای «رازیتک» و «رازینت» به صورت عملی و گام به گام به حضار آموزش داده شد.
– بررسی میدانی سامانه « رازیمن» از منظر عملیاتی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت تا نحوهی استفادهی بهینه از آن روشن شود.
برنامهریزی برای ارزیابی آموزش، از جمله مواردی بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر گردید آزمونی با محوریت آشنایی و تسلط بر سامانههای نوین شرکت برگزار شود، که این مهم با همکاری و اطلاعرسانی واحد سرمایه انسانی به زودی اجرایی خواهد شد تا سطح دانش و مهارت کارکنان در این زمینه سنجیده شود.
در بخش دیگری از این نشست، مدیران شعب ضمن تأکید بر اهمیت استراتژیک این سامانهها، بر ضرورت استفادهی حداکثری و هرچه سریعتر شعب و نمایندگان از آنها برای ارتقاء سطح کیفی خدمات و افزایش بهرهوری تأکید کردند.
اقدامات فوق نشاندهندهی عزم جدی شرکت برای پیشبرد اهداف دیجیتال و توانمندسازی نیروی انسانی در استفاده از ابزارهای نوین است.
فراسو خبر پایگاه خبری تحلیلی فراسو خبر