امروز جمعه، 14 آذر 1404

ارزیابی عملکرد ۴ ماهه شعب و مناطق مؤسسه اعتباری ملل با تأکید بر بهبود خدمات و تحقق اهداف استراتژیک

جلسه ارزیابی عملکرد ۴ ماهه اول سال ۱۴۰۴ شعب و مناطق مؤسسه اعتباری ملل روز دوشنبه ۶ مردادماه با حضور معاونت امور شعب، روسا و معاونین مناطق برگزار شد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط‌عمومی مؤسسه اعتباری ملل، در این نشست، عملکرد شعب و مناطق از ابتدای سال جاری و بر اساس اهداف ابلاغی مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت و  راهکارهایی نیز برای ارتقای کیفیت خدمات و افزایش بهره‌وری شعب  ارائه شد.

بنابراین گزارش، در ابتدای جلسه معاون امور شعب نکاتی را درخصوص عملکرد شعب مطرح و آمار و عملکرد مناطق و حوزه‌های زیرمجموعه را تجزیه و تحلیل نمودند.

وی به اهمیت هماهنگی دقیق و پیگیری مستمر اهداف بودجه اشاره و تاکید کردند که همکاران محترم، با تمرکز و تلاش مستمر، می‌توانند در پایان سال، دستاوردهای چشمگیری را رقم بزنند و کارنامه‌ای درخشان از خود به جا بگذارند.

معاونت امور شعب خاطرنشان کردند: یکی از سیاست‌های کلیدی امور شعب مؤسسه، ارزیابی مستمر عملکرد مناطق و شعب است. این ارزیابی‌ها به‌منظور بهبود مستمر کیفیت خدمات به مشتریان و افزایش سودآوری شعب انجام می‌شود و در این مسیر، همکاری و هماهنگی حداکثری بین همکاران صف و ستاد ضروری است.

در ادامه جلسه، روسای شعب و معاونین مناطق، نظرات و دیدگاه‌های خود را در خصوص عملکرد ۴ ماهه سال جاری بیان نموده و به تبادل تجربیات پرداختند.

در ادامه، با حضور رئیس هیئت‌مدیره، معاونت فناوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت فام، نکات و دستورالعمل‌هایی برای بهبود روند امور و اجرای سیاست‌های کلیدی مؤسسه ارائه شد.

همچنین، در این نشست موضوعات مرتبط با فناوری اطلاعات به‌طور مستقیم مطرح و بررسی شد و اقدامات لازم برای ارتقای این بخش‌ها مشخص گردید.