معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست گفت: مرکز تماس امور مشتریان شرکت ملی پست(۱۹۳) همچنان دایر و بدون وقفه آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان و ارایه اطلاعات به مردم است.
به گزارش فراسو به نقل از دفتر ارتباطات و امور بینالملل شرکت ملی پست، امیرحسین کریمی افزود: هموطنان در سراسر کشور میتوانند برای رهگیری گذرنامه و سایر مرسولات پستی، انتقاد و ثبت شکایت، پیشنهاد و هرگونه سوال در خصوص مرسوله خود با شماره ۱۹۳ تماس حاصل کنند.
وی اظهار داشت: با توجه به شرایط بحرانی و لزوم تداوم و پایداری خدمات پستی، مرکز امور مشتریان ۱۹۳ با توسعه و ارتقا فنی و زیرساختی، ضمن اتصال ۴ مرکز تماس استانی فعال به مرکز تماس اصلی تهران و تقویت توان پاسخگویی اپراتورها، امکان ارایه سیستمی خدمات رهگیری مرسولات و سایر خدمات یادشده به صورت ۲۴ ساعته را فراهم کرده است .
فراسو خبر پایگاه خبری تحلیلی فراسو خبر