امروز شنبه، 15 آذر 1404

رتبه برتر مدیریت شعب پست بانک استان قزوین در شاخص خدمات الکترونیک

مدیریت شعب پست بانک استان قزوین با کسب بیشترین امتیاز در شاخص خدمات الکترونیک در فروردین‌ماه سال جاری رتبه اول را در بین مدیریت شعب استان‌ها و مناطق بانک کسب کرد.

به گزارش فراسو به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، در تازه‌ترین گزارش اداره کل بازاریابی و توسعه بازار بانک، مدیریت شعب استان قزوین با کسب ۹٫۷ امتیاز در توسعه شش شاخص تعداد مشتریان همراه بانک و اینترنت بانک، افزایش پایانه‌های فروش، افزایش سرانه تراکنش دستگاه های خودپرداز، کاهش زمان توقف دستگاه‌های خودپرداز و نسبت پایانه های فروش زیان‌ده به کل پایانه ها فروش فعال در فروردین ماه سال ۱۴۰۴ در صدر استان‌های کشور قرار گرفت.همچنین در همین بازه زمانی، مدیریت شعب استان‌های زنجان و چهارمحال و بختیاری با کسب ۸٫۷ و ۸٫۲ امتیاز به ترتیب رتبه دوم و رتبه سوم را در این شاخص‌ها کسب کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، مدیریت شعب استان هرمزگان در شاخص بهبود وضعیت پایانه های فروشگاهی، مدیریت شعب استان کردستان در افزایش دستگاه‌های پایانه‌های فروش، مدیریت شعب استان چهارمحال و بختیاری در افزایش سرانه تراکنش دستگاه های خودپرداز، مدیریت شعب استان قم در کاهش زمان توقف خودپردازها و مدیریت شعب استان قزوین در شاخص تعداد کاربران اینترنت بانک و همراه بانک رتبه اول را در سطح کشور بدست آورده‌اند.