امروز جمعه، 14 آذر 1404

خدمت‌رسانی مستمر شبکه پستی در شرایط بحرانی

شرکت ملی پست با تکیه بر الگوی «تداوم خدمت در شرایط بحران»، به فعالیت بی‌وقفه در سراسر کشور ادامه می‌دهد.

به گزارش فراسو به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست، عضو هیات‌مدیره و رئیس کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت ملی پست اعلام کرد: این شرکت، همانند دوران دفاع مقدس و شیوع ویروس کرونا، وظایف ذاتی خود را با برنامه‌ریزی منظم و دقیق دنبال می‌کند.

سعید شریف‌زاده افزود: این برنامه‌ریزی بر پایه الگویی علمی با عنوان «تداوم خدمت در شرایط بحران» انجام شده که با همکاری مراکز دانشگاهی کشور تدوین شده است.

وی با تأکید بر استمرار فعالیت شبکه پستی، از تلاش‌ها و همت کارکنان این مجموعه قدردانی کرد و سه محور اصلی را مورد تأکید قرار داد: رعایت احترام و دقت در تعامل با هم‌وطنان، تسریع در فرآیند توزیع مرسولات و هوشیاری نسبت به هرگونه رفتار مشکوک و گزارش آن به مراجع امنیتی.

شریف‌زاده خاطرنشان کرد: تمامی واحدهای پستی در سراسر کشور، متعهد به حفظ پایداری خدمات و پاسخگویی مسئولانه به نیازهای مردم در این مقطع زمانی هستند.

گفتنی است از روز یکشنبه ۲۵ خرداد تاکنون ۴ میلیون و نود و شش هزار مرسوله پستی قبول و بیش از ۲۱ هزار درخواست کدپستی در سراسر کشور به ثبت رسیده است.