امروز شنبه، 15 آذر 1404

تداوم صدرنشینی مدیریت شعب پست بانک استان قزوین در شاخص خدمات الکترونیک

مدیریت شعب پست بانک استان قزوین با کسب بیشترین امتیاز در شاخص خدمات الکترونیک در اردیبهشت ماه سال جاری رتبه اول را در بین مدیریت شعب استان‌ها و مناطق بانک کسب کرد.

به گزارش فراسو به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، در تازه‌ترین گزارش مدیریت امور استانها و بازاریابی بانک، مدیریت شعب استان قزوین با کسب ۸٫۱ امتیاز در توسعه شش شاخص تعداد مشتریان همراه بانک و اینترنت بانک، افزایش پایانه‌های فروش، افزایش سرانه تراکنش دستگاه های خودپرداز، کاهش زمان توقف دستگاه‌های خودپرداز و نسبت پایانه های فروش زیان‌ده به کل پایانه ها فروش فعال در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۴ در صدر استان‌های کشور قرار گرفت.

همچنین در همین بازه زمانی، مدیریت شعب استان‌های زنجان و قم با کسب ۷٫۱ و ۶٫۶ امتیاز به ترتیب رتبه دوم و رتبه سوم را در این شاخص‌ها کسب کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، مدیریت شعب استان کرمان در شاخص بهبود وضعیت پایانه های فروشگاهی، مدیریت شعب استان کردستان در افزایش دستگاه‌های پایانه‌های فروش، مدیریت شعب استان البرز در افزایش سرانه تراکنش دستگاه های خودپرداز، مدیریت شعب استان قم در کاهش زمان توقف خودپردازهای شعب و مدیریت شعب استان استان مرکزی در کاهش زمان توقف خودپردازهای باجه‌های بانکی روستایی و مدیریت شعب استان قزوین در شاخص تعداد کاربران اینترنت بانک و همراه بانک رتبه اول را در سطح کشور بدست آورده‌اند.