امروز جمعه، 14 آذر 1404

برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان “ارتباط موثر با بیمه ‎گذاران؛ اعتماد و رضایت مندی”

کارگاه‌‌ آموزشی «ارتباط موثر با بیمه‎ گذاران؛ اعتماد و رضایت مندی» از ساعت ۹:۰۰  تا ۱۱:۰۰ روز سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۴ به صورت برخط از طریق سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه برگزار می‌شود. 

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، در این کارگاه آموزشی محورهای «ایجاد و برقراری ارتباط موثر با بیمه‎ گذاران و خسارت‎ دیدگان»، «هنر متقاعد کردن بیمه‎ گذاران و زیان دیدگان در واحدهای صدور و خسارت با هدف کسب اعتماد و رضایت حداکثری»، «چگونگی کنترل گفتگوی بیمه‎ ای در واحدهای خسارت و صدور»، « روش ‎های برخورد و مواجهه با مخالفت ‎ها و اعتراضات» توسط آقای محمد فرزان، مدرس دانشگاه، کارشناس رسمی قوه قضائیه و کارشناس شرکت بیمه دانا ارائه خواهد شد.
حضور در این ‎رویداد علمی برای عموم آزاد و مستلزم ثبت‌‌نام از طریق سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه به نشانی  https://trn.irc.ac.ir می‌باشد. پس از ثبت‌نام، ورود به کارگاه‏ از طریق همین نشانی امکان‌پذیر خواهد بود و به کلیه شرکت کنندگان نیز گواهی حضور اعطا می‌گردد.