دکتر شیری مدیرعامل پست بانک ایران صبح امروز – یکشنبه یکم تیرماه – به منظور نظارت و بررسی میدانی وضعیت خدمات دهی به مشتریان ، به صورت سرزده از شعب آپادانا و ایران خودرو در تهران بازدید کرد.
به گزارش فراسو به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، در این بازدید که محمد غلامی مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل حوزه مدیریت نیز حضور داشت، دکتر شیری با حضور در شعب مذکور و گفتگو با رئیس و کارکنان آن، از نزدیک در جریان وضعیت خدمات دهی به مشتریان قرار گرفت و رهنمودهای لازم را ارائه کرد.
دکتر شیری در این بازدیدها گفت: مناسبترین ابزار برای انجام خدمات بانکی مشتریان، استفاده از ابزارهای مدرن سیستم بانکی است. توسعه این خدمت در پست بانک ایران و اقبال مشتریان نشان میدهد میزان تراکنشهای درگاههای مدرن پست بانک در هفته آخر خرداد ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه ماههای قبل بیش از ۱۲ درصد رشد کرده است.
وی همچنین به ارائه بی وقفه و بی کم و کاست خدمات به مشتریان و پاسخگویی به نیازهای آنها به خدمات حضوری و غیرحضوری تاکید و از حضور کارکنان شعب و حس مسئولیت پذیری آنها تشکر کرد.
مدیر عامل پست بانک ایران به مشتریان بانک توصیه اکید کرد حتی المقدور درخواستها از طریق درگاههای مدرن انجام شود.
فراسو خبر پایگاه خبری تحلیلی فراسو خبر