سازمان بیمه سلامت ایران با صدور اطلاعیه ای خطاب به بیمهشدگان گرامی، پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد تاکید کرد در هرگونه شرایط اضطراری، از جمله اختلال یا قطعی احتمالی اینترنت و سامانههای الکترونیکی، ارائه خدمات بیمهای بدون وقفه و طبق روال ادامه خواهد یافت.
به گزارش فراسو به نقل از مرکز امور مشتریان و اطلاعرسانی متن کامل این اطلاعیه بدین شرح است:
به اطلاع بیمهشدگان گرامی، پزشکان محترم و مراکز درمانی طرف قرارداد میرساند؛
سازمان بیمه سلامت ایران ضمن تأکید بر رسالت خدمترسانی بیوقفه، اعلام میدارد که در هرگونه شرایط اضطراری، از جمله اختلال یا قطعی احتمالی اینترنت و سامانههای الکترونیکی، ارائه خدمات بیمهای بدون وقفه و طبق روال ادامه خواهد یافت.
در این راستا:
🔹 در صورت بروز قطعی اینترنت یا سامانهها، کلیه خدمات به شکل دستی انجام خواهد شد.
🔹 پزشکان محترم در صورت عدم دسترسی به سامانه نسخهنویسی الکترونیک، میتوانند فرآیند نسخهنویسی را به صورت دستی انجام دهند.
🔹 مراکز درمانی طرف قرارداد نیز موظفاند خدمات مرتبط با پوششهای بیمهای را در صورت بروز اختلال سامانهها، به صورت دستی به بیمهشدگان ارائه نمایند.
اطمینان میدهیم که تمهیدات لازم برای حفظ استمرار و کیفیت خدمات در تمامی شرایط پیشبینی شده است.
از همکاری صمیمانه تمامی بیمه شدگان وشبکه گسترده ارائه دهندگان خدمات سپاسگزاریم.
مرکز امور مشتریان و اطلاعرسانی سازمان بیمه سلامت ایران
فراسو خبر پایگاه خبری تحلیلی فراسو خبر