امروز شنبه، 15 آذر 1404

پژوهشکده بیمه همراه با نوآوری های صنعت بیمه / البرز در مسیر هوشمندسازی

با حضور مدیر عامل و جمعی از مدیران ستادی بیمه البرز از پلتفرم دستیار هوشمند مشتری به منظور بهبود کیفیت خدمات و تحول در مسیر دیجیتال رونمایی شد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه البرز، پلتفرم دستیارهوشمند مشتری می تواند به بهبود تجربه کاربری، تسهیل فرآیند صدور بیمه نامه و اعلام خسارت توسط مشتری کمک کند، همچنین این سیستم با تحلیل داده های جمع آوری شده، تعاملات با مشتری، الگوهای رفتاری و نیازهای خاص هر مشتری را شناسایی می کند و بر اساس آن پیشنهادات ویژه ای را ارائه خواهد کرد.

گفتنی است، دیگر مزایای این پلتفرم توانایی پردازش زیان طبیعی، امکان ادغام آن با سیستم های مورد استفاده شرکت و فراهم آوردن فضایی تعاملی و ساده برای مشتری است.

“پژوهشکده بیمه این موفقیت را به خانواده شرکت بیمه البرز تبریک عرض می نماید.”