مدیرعامل بیمه سینا با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز روابط عمومی و ارتباطات،ضمن تقدیر از تلاشهای بیوقفه روابط عمومی این شرکت و صنعت بیمه و کلیه فعالان عرصه ارتباطات در سراسر کشور ،گفت: روابط عمومی صدای سازمان و پل ارتباطی با مردم و مشتریان است.
به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بیمه سینا، متن این پیام به شرح زیر است:
روابط عمومی صدای سازمان و پل ارتباطی با مردم و مشتریان است، جریانی زنده از اعتماد، شفافیت و گفتوگو.
در صنعت بیمه که اساس آن بر اعتماد و آگاهی استوار است، نقش فعالان روابط عمومی حیاتیتر از همیشه است. شما هستید که تصویر روشنتری از خدمات، اهداف و هویت سازمانها به جامعه ارائه میدهید.
امروزه مفهوم ارتباطات یکپارچه بازاریابی یا مارکام(Marcom) جایگاه ویژهای در استراتژیهای سازمانی یافته است. روابط عمومی به عنوان یکی از بازوان اصلی این رویکرد، مسئولیت پیوند زدن پیامهای بازاریابی با ماموریت، چشمانداز و ارزشهای برند را بر عهده دارد. نقشی که در بازار رقابتی امروز، می تواند عامل تمایز و موفقیت تجاری پایدار شرکتها باشد.
سپاس از تلاشهای بیوقفه تمام عزیزانی که در روابط عمومی شرکت و صنعت بیمه و سراسر کشور با دل و قلم و اندیشه در مسیر ارتباط موثر با همگان گام برمیدارند.
فراسو خبر پایگاه خبری تحلیلی فراسو خبر