امروز شنبه، 15 آذر 1404

مدیرعامل بیمه رازی: روابط عمومی زبان گویا و پل ارتباطی سازمان با ذی‌نفعان، مشتریان و افکار عمومی است

علیرضا حجتی مدیرعامل بیمه رازی در پیامی به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز روابط عمومی و ارتباطات،  ضمن قدردانی از تلاش های همکاران خود در روابط عمومی این شرکت، از روابط عمومی به عنوان زبان گویای هر سازمان و پل ارتباطی آن با ذی‌نفعان، مشتریان و افکار عمومی نام برد.

به گزارش فراسو، در متن پیام مدیرعامل بیمه رازی آمده است:

   به نام خدا

ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

بیسـت و هفتـم اردیبهشت مــاه، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، فرصت مغتنمی است، برای ارج نهادن به تلاش‌های ارزشمند مدیران، کارشناسان و فعالان حوزه روابط عمومی که با تعهد و تخصص و خلاقیت، نقش بی بدیلی در اعتلای نام و نشان سازمان ایفا می کنند.

روابط عمومی زبان گویای هر سازمان و پل ارتباطی آن با ذی‌نفعان، مشتریان و افکار عمومی است، نقشی که امروز بیش از هر زمان دیگری در مسیر شفاف سازی، پاسخگویی و اعتماد سازی اهمیت یافته است.

اینجانب ضمن تبریک این روز فرخنده به تمامی همکاران تلاشگر در واحد روابط عمومی بیمه رازی از زحمات بی‌وقفه آنها در جهت ارتقاء تصویر سازمانی، فرهنگ سازی بیمه و انعکاس دستاورد‌های شرکت قدردانی می‌نمایم و امیدوارم در سایه الطاف الهی همواره موفق، خلاق و الهام بخش باشید.

با احترام

علیرضا حجتی- مدیر عامل بیمه رازی