مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: نقش روابط عمومی در سازمان بیمه سلامت ایران باید در حوزه سیاست گذاری و تصمیم گیری تقویت شود به نحوی که به عنوان یک بازوی تحلیل گر برای سازمان عمل کند و برای این منظور، ضرورت دارد از برنامه های تک بعدی اطلاع رسانی به سمت برنامه های ساختاری و زیربنایی حرکت کند.
به گزارش فراسو به نقل از مرکز امور مشتریان و اطلاع رسانی سازمان بیمه سلامت ایران، محمد مهدی ناصحی در آیین گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی افزود: جایگاه روابط عمومی و ارتباطات بسیار اهمیت دارد و ساختار روابط عمومی در سازمان بیمه سلامت ایران به همین دلیل تغییر کرد و از اداره کل به مرکز تبدیل شد.
وی ادامه داد: سازمان بیمه سلامت ایران ماموریتهای مهمی در حوزه سلامت دارد که از جمله این موارد میتوان به رایگان شدن بیمه پنج دهک اول درآمدی، راه اندازی صندوق بیماران خاص و صعب العلاج، اجرای نسخه الکترونیک، ارائه خدمات ناباروری، اتیسم و توانبخشی اشاره کرد.
مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران بیان کرد: توجه ویژه سازمان بیمه سلامت ایران به بیمه شدگان است و باید تمام توان خود را برای ارائه خدمت به آنها به کار بگیریم. نیروی انسانی در حوزه روابط عمومی باید با استفاده از روشهای مختلف تقویت شود.
ناصحی افزود: روابط عمومی بازوی تحلیلی و دانشی برای سازمان بیمه سلامت ایران است و باید از دریافت کنندگان خدمات نظرسنجی شود که چقدر با خدمات این سازمان آشنایی دارند. باید در این حوزه بازبینیهایی انجام شود. همچنین باید تلاش کنیم که میزان آگاهی مردم و بیمه شدگان از خدمات سازمان بیمه سلامت بیشتر شود و این انتظار از روابط عمومی وجود دارد.
وی اظهار کرد: به هر حال در سالهای آینده روابط عمومیها به صورت سنتی اقدام نخواهند کرد و وقتی از هوش مصنوعی صحبت میکنیم، باید به این فکر شود که با هوش مصنوعی چه تغییراتی در آینده شکل خواهد گرفت.
مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: نباید هیچ همکاری در سازمان بیمه سلامت ایران نسبت به اظهار نظر محدود شده یا در این زمینه سخت گیری شود و باید بستر لازم برای اظهار نظر فراهم شود؛ بنابراین از انعکاس نظرها استقبال میکنیم تا اگر نقصی وجود دارد، برطرف شود.
فراسو خبر پایگاه خبری تحلیلی فراسو خبر