طبق برنامه ریزی صورت گرفته، سیاستهای اعتباری جدید بانک توسعه صادرات ایران در قالب طرح الماسان توسط شعب مختلف برای مشتریان تبیین میشود.
به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، معرفی محصولات و سیاستهای اعتباری بانک راهکاری برای جذب مشتریان جدید و ارتباط بیشتر با شرکتهای صادرات محور است.
در این دیدار سعید پاشایی معاون به همراه جمعی از مسئولان شعبه کرج ضمن بازدید از خط تولید شرکت شیوا در نشستی با مدیران شرکت بر ادامه همکاریهای متقابل تاکید کردند.
نمایندگان بانک توسعه صادرات ایران با تشریح بستههای متنوع خدمات بانک به سوالات مطرح شده در خصوص خدمات ارزی توضیحات و پاسخهای لازم را ارائه کردند.
گفتنی است؛ شرکت تولیدی شیوا با بهرهگیری از ۱۲۰۰ نفر نیروی کار در دو شهرک صنعتی هشتگرد و فیروزکوه در زمینه تولید انواع پاستیل، مارشمالو، کیک، کروسان، نسکافه، شکلات صبحانه و … جهت مصارف داخلی و صادراتی فعالیت دارد و در سال ۱۴۰۳ ارز حاصل از صادرات این شرکت بیش از نه میلیون دلار بوده است.
فراسو خبر پایگاه خبری تحلیلی فراسو خبر