امروز جمعه، 14 آذر 1404

تداوم صدرنشینی مدیریت شعب پست بانک استان قزوین در شاخص خدمات الکترونیک

مدیریت شعب پست بانک استان قزوین برای هشتمین ماه پیاپی با کسب بیشترین امتیاز در شاخص خدمات الکترونیک در بهمن‌ماه سال گذشته رتبه اول را در بین مدیریت شعب استان‌ها و مناطق بانک کسب کرد.

به گزارش فراسو به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، در تازه‌ترین گزارش اداره کل بازاریابی و توسعه بازار بانک، مدیریت شعب استان قزوین با کسب ۱۷٫۵ امتیاز در توسعه شش شاخص تعداد مشتریان همراه بانک و اینترنت بانک، افزایش پایانه‌های فروش، افزایش سرانه تراکنش دستگاه های خودپرداز، کاهش زمان توقف دستگاه‌های خودپرداز و نسبت پایانه های فروش زیان‌ده به کل پایانه ها فروش فعال در بهمن‌ماه سال ۱۴۰۳ در صدر استان‌های کشور قرار گرفت.

همچنین در همین بازه زمانی، مدیریت شعب استان‌های البرز و اصفهان با کسب ۱۴٫۷ و ۱۴٫۲ امتیاز به ترتیب رتبه دوم و رتبه سوم را در این شاخص‌ها کسب کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، مدیریت شعب استان سمنان در کاهش سرانه زیانِ دستگاه‌های پایانه های فروش زیان ‌ده، مدیریت شعب استان سیستان و بلوچستان در افزایش دستگاه‌های پایانه‌های فروش، مدیریت شعب استان البرز در افزایش سرانه تراکنش دستگاه های خودپرداز، مدیریت شعب استان قزوین در کاهش زمان توقف خودپردازها و مدیریت شعب استان کرمان در شاخص تعداد کاربران اینترنت بانک و همراه بانک رتبه اول را در سطح کشور بدست آورده‌اند.