مدیریت شعب پست بانک استان قزوین برای هشتمین ماه پیاپی با کسب بیشترین امتیاز در شاخص خدمات الکترونیک در بهمنماه سال گذشته رتبه اول را در بین مدیریت شعب استانها و مناطق بانک کسب کرد.
به گزارش فراسو به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، در تازهترین گزارش اداره کل بازاریابی و توسعه بازار بانک، مدیریت شعب استان قزوین با کسب ۱۷٫۵ امتیاز در توسعه شش شاخص تعداد مشتریان همراه بانک و اینترنت بانک، افزایش پایانههای فروش، افزایش سرانه تراکنش دستگاه های خودپرداز، کاهش زمان توقف دستگاههای خودپرداز و نسبت پایانه های فروش زیانده به کل پایانه ها فروش فعال در بهمنماه سال ۱۴۰۳ در صدر استانهای کشور قرار گرفت.
همچنین در همین بازه زمانی، مدیریت شعب استانهای البرز و اصفهان با کسب ۱۴٫۷ و ۱۴٫۲ امتیاز به ترتیب رتبه دوم و رتبه سوم را در این شاخصها کسب کردهاند.
بر اساس این گزارش، مدیریت شعب استان سمنان در کاهش سرانه زیانِ دستگاههای پایانه های فروش زیان ده، مدیریت شعب استان سیستان و بلوچستان در افزایش دستگاههای پایانههای فروش، مدیریت شعب استان البرز در افزایش سرانه تراکنش دستگاه های خودپرداز، مدیریت شعب استان قزوین در کاهش زمان توقف خودپردازها و مدیریت شعب استان کرمان در شاخص تعداد کاربران اینترنت بانک و همراه بانک رتبه اول را در سطح کشور بدست آوردهاند.
فراسو خبر پایگاه خبری تحلیلی فراسو خبر