امروز شنبه، 15 آذر 1404

تاکید معاون مدیرعامل بیمه ایران بر گسترش خدمات سیار و تسهیل در روند پرداخت خسارت‌های اتومبیل

جمالی‌نژاد، معاون حقوقی و هماهنگی امور استان‌ها، شعب و نمایندگی‌های بیمه ایران با حضور در شعبه خسارت برخط (سیار) تهران، در جریان روند ارائه خدمات در ایام نوروز قرار گرفت.

به گزارش فراسو، وی ضمن تبریک سال نو به کارکنان این شعبه، از تلاش بی‌وقفه و حضور مستمر آنان در ایام تعطیلات قدردانی کرد و خدمات ارائه‌شده را گامی مهم در راستای تحقق رهنمودهای مدیرعامل بیمه ایران برشمرد.

جمالی‌نژاد با تاکید بر نقش مؤثر شعبه خسارت برخط در تسهیل و تسریع رسیدگی به خسارت‌های اتومبیل، گفت: نوع نگرش و عملکرد همکاران ما در این بخش می‌تواند الگویی برای سایر بخش‌های خدمت‌رسان باشد.

معاون حقوقی و هماهنگی و امور استان‌های بیمه ایران ادامه داد: باید شرایطی فراهم شود تا این خدمات متمایز در سراسر کشور توسعه یابد و در راستای افزایش رفاه عمومی و رضایت بیمه‌گزاران عمل کند.

وی همچنین لزوم گسترش خدمات سیار را از اولویت‌های راهبردی بیمه ایران دانست و افزود: توسعه پرداخت خسارت‌های اتومبیل به‌صورت برخط، ضمن کاهش ترددهای غیرضروری و صرفه‌جویی در زمان بیمه‌گزاران، می‌تواند نقش مهمی در بهبود کیفیت خدمات ایفا کند.

جمالی‌نژاد بهره‌گیری از دیدگاه‌های مشتریان را در ارتقای سطح خدمات و افزایش رضایت‌مندی آنان مؤثر دانست.

در پایان این بازدید، معاون مدیرعامل ایران با بیمه‌گزاران حاضر گفت‌وگو کرد و نظرات و پیشنهادهای آنان را شنید.