امروز شنبه، 15 آذر 1404

با حضور مدیر عامل بیمه رازی؛ اولین برنامه بر خط ” ساعت بیست” در سال ۱۴۰۴ برگزار شد

مدیر عامل بیمه رازی در برنامه ” ساعت بیست” گفت با توجه به موانع و مشکلات و روزهای سخت سال گذشته توانستیم نود درصد از برنامه های هدف گذاری شده را محقق کنیم.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی و تبلیغات بیمه رازی،  برنامه ساعت بیست دوشنبه  بیست و پنجم فروردین ماه با نگاهی به عملکرد بیمه رازی با حضور علیرضا حجتی از صفحه رسمی شرکت بیمه رازی در اینستاگرام به صورت زنده پخش شد.

در این برنامه مدیر عامل بیمه رازی با نگاهی به مشکلات و موانع سال گذشته  به بررسی چشم انداز شرکت بیمه رازی در سال جدید پرداخت و اعلام کرد سال ۱۴۰۴ سال عزت و سربلندی بیمه رازی و تقویت شبکه فروش و شکل گیری ساختار شبکه فروش شرکت بیمه رازی خواهد بود و برای رسیدن به این مهم نیازمند تلاش همه همکاران و شبکه فروش هستیم.

علیرضا حجتی ضمن تقدیر و تشکر و تبریک سال جدید به همه همکاران ستاد، شعب و شبکه فروش افزود: واقعیت این است که همه همکاران ستاد و شعب و شبکه فروش در سال گذشته تلاش کردند تا توانستیم به اهداف از پیش تعیین شده برسیم.

وی ادامه داد: قبلا هم تاکید کردم سال ۱۴۰۳ سال سختی بود و خدا را شکرگزار هستیم در پایان این سال پیش روی سهامداران و هیئت مدیره رو سفید شدیم چرا که توانستیم بیش از ۹۰ درصد از آن برنامه هایی که اعلام شده بود را جامعه عمل بپوشانیم، که این می تواند افتخاری برای همه همکاران باشد.

مدیرعامل بیمه رازی تصریح کرد: اولین برنامه‌ای که مورد نظر بود از بین بردن نارضایتی بیمه گذاران و شبکه فروش بود و در مرحله بعد رسیدگی به خسارت های معوق و مشکلات مراکز درمانی. ما با کمک همکاران ‌توانستیم تمام ریسک‌هایی موجود را شناسایی و آنالیز کنیم و بیمه نامه های زیان ده را حذف کردیم و به سمت بیمه نامه های سود ده و خرد پیش رفتیم.

حجتی در ادامه عنوان کرد : در سال ۱۴۰۳  گفته بودم درصد ترکیب پرتفوی بیمه های زندگی  را از ۳ درصد به ۱۰ درصد خواهم رساند که به لطف خداوند و تلاش دوستان این امر ۱۱ درصد محقق شد و پرتفوهای زیان ده کاهش پیدا کرد

وی گفت: ما در سال گذشته  تقریبا ۲٫۹ همت خسارت درمان داشتیم که پرداخت کردیم و از این ۲٫۹ همت ۱٫۵ همت آن خسارت معوق بود. اتفاق دیگر این بود که در کنار آنالیز ریسک ها توانسیتم  زیر ساختهای لازم برای رشد در سال ۱۴۰۴ را  نیز فراهم نماییم و درباره مسائلی مثل استارتاپ ها و شیوه پرداخت خسارتها و مسائل مورد دغدغه شبکه فروش با همکاران و معاونین جلسات متعدد برگزار کردیم و به این نتیجه رسیدیم که در گام اول باید شبکه فروش خودمان را پر رنگ کنیم پس باید زیر ساختهای موجود را برای  شبکه فروش خودمان آماده کنیم تا تقویت شوند.

عضو هیئت مدیره بیمه رازی ادامه داد: در حقیقت به این نتیجه رسیدیدم که باید ترکیب پرتفو متوازن باشد یعنی ۵۰ درصد بیمه نامه های خرد و ۵۰ درصد کلان که اگر به هر دلیلی پرتفویی از سبد شرکت حذف شد، شرکت متضرر نشود.

علیرضا حجتی در ادامه با بیان اینکه ما هنوز در ابتدای مسیر هستیم افزود: ما در حال حاضر در جایگاهی هستیم که هنوز پایه‌هایش محکم نشده است بنابراین لازمه آن این است که شبکه فروش با قدرت فروش استارت بزند. ما باید سال ۱۴۰۴ را سال عزت و سربلندی بیمه رازی و سال فروش جهشی قرار دهیم. البته نه به هر قیمتی! ما به هر قیمتی پرتفوی نمیخواهیم.

مدیر عامل بیمه رازی ادامه داد : ما در سال جدید با توجه به بودجه مصوب هیئت مدیره به ۱۳ همت خواهیم رسید ولی میخواهیم آن  را  به ۱۵ همت برسانیم. نظر  هیئت مدیره بر این است که اگر  بتوانیم سیزده همت  مصوب را به پانزده همت ارتقاء دهیم البته در رشته‌های سوده به همکاران هم پاداش تعلق می گیرد. می توانیم جشنواره های بیشتری برگزار کنیم و به  شبکه فروش هم در جشنواره‌ها مانند سال ۱۴۰۳ پاداش بدهیم یعنی فضا باید طوری باشد که شبکه فروش بتواند با خیال راحت و آسوده و خاطر جمع بفروشد، در حقیقت ریل گذاری ما در سال جدید در  رشته‌های سوده دهی مثل آتش سوزی ، باربری ، بیمه‌های زندگی ، مهندسی و انرژی معطوف است.

علیرضا حجتی تاکید کرد : برنامه ما این است که  ۲٫۲ همت برای بیمه های زندگی در نظر گرفتیم، ما میخواهیم در سال جدید استارت فروش علمی، اصولی و دقیق را بزنیم و در رشته های سود ده و  رشته های با پتانسیل بالا برنامه ریزی خوبی صورت گرفته است.

مدیرعامل بیمه رازی در پایان اعلام کرد: برای شرکت بیمه رازی سازمان فروش حیاتی است. اگر بخواهیم وابستگی خودمان را به شرکت های استارتاپی کم کنیم باید سازمان فروش قوی و اصولی داشته باشیم. اگر بخواهیم وابستگی خودمان را به بیمه گذاران کلان کم کنیم باید ساختار سازمان فروش و رازی نت را تقویت کنیم تا به فروش پانزده همتی برسیم.