امروز جمعه، 14 آذر 1404
Breaking News

مدیرعامل هگتا خبر داد: هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی، آماده میزبانی ویژه در عید فطر

علیرضا تابش مدیرعامل هلدینگ هگتا با اشاره به همزمانی تعطیلات عید سعید فطر و پایان تعطیلات نوروزی، بر اهمیت برنامه‌ریزی مناسب برای خدمات رسانی در این عید بزرگ، تأکید و خاطرنشان کرد: هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی در تعطیلات عید فطر، با ارائه خدمات ویژه و برنامه‌های متنوع، آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران در سراسر کشور هستند.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی هگتا، مدیرعامل هلدینگ گردشگری تامین اجتماعی (هگتا) در جریان این بازدید، خدمات دهی در بخش‌های مختلف این دو مجموعه ازجمله ویلاها، فضاهای بازی و سرگرمی، امکانات تفریحی، لاندری، آشپزخانه و رستوران را مورد بررسی قرار داد و ضمن گفت‌وگوی مستقیم با کارکنان این مجموعه‌ها، خدمات نوروزی کارکنان هتل‌ها را قابل تقدیر دانست و از خانواده بزرگ و تلاشگر هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی قدردانی کرد.

علیرضا تابش در ادامه این بازدید در تماس تلفنی با مدیرعامل شرکت و نیز مدیران ۱۰ منطقه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی در سراسر کشور، ضمن تبریک سال نو و قدردانی از تلاش‌های آن‌ها، گزارش کاملی از وضعیت خدمات‌رسانی در ایام نوروز دریافت کرد.

او در این باره با تاکید بر لزوم رعایت استانداردهای میزبانی، تقویت مهمان‌نوازی و ارائه خدمات شایسته به مسافران، تصریح کرد: گزارش‌های ارائه‌شده نشان می‌دهد که در هفته نخست پیک سفرهای نوروزی، ضریب اشغال برخی از هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی در نقاط مختلف کشور به ۱۰۰ درصد رسیده است.

تابش با اشاره به همزمانی تعطیلات عید سعید فطر و پایان تعطیلات نوروزی، بر اهمیت برنامه‌ریزی مناسب برای خدمات رسانی در این عید بزرگ، تأکید و خاطرنشان کرد: هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی در تعطیلات عید فطر، با ارائه خدمات ویژه و برنامه‌های متنوع، آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران در سراسر کشور هستند.

راه‌اندازی باشگاه مشتریان هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی

مدیرعامل هلدینگ هگتا، بیان کرد: مجموعه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی، با گستره وسیع خود در سراسر کشور، نه‌تنها یکی از مهم‌ترین ارکان صنعت هتلداری ایران محسوب می‌شوند، بلکه به دلیل تنوع اقلیمی، پراکندگی جغرافیایی و پیشینه‌ای غنی، به‌عنوان یک برند ملی در حوزه گردشگری داخلی شناخته می‌شوند. این هتل‌ها که در مناطق مختلف ایران از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب پراکنده‌اند، بستری منحصربه‌فرد برای معرفی فرهنگ، آداب و رسوم اقوام مختلف ایرانی و تقویت هویت ملی در حوزه گردشگری ایجاد کرده‌اند.

او از مدیران هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی خواست تا با ایجاد شرایط مطلوب، ضمن حفظ استانداردهای خدماتی، تجربه‌ای خوشایند برای مسافران این ایام رقم بزنند.

تابش عنوان کرد: در راستای توسعه گردشگری داخلی و تحقق شعار سال ۱۴۰۴ که در پیام نوروزی از سوی مقام معظم رهبری اعلام شد، هلدینگ گردشگری تأمین اجتماعی (هگتا) و صندوق بازنشستگی کشوری، به‌عنوان سهامداران اصلی شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی، پذیرای طرح‌ها و ایده‌های سرمایه‌گذاران از سراسر کشور خواهند بود.

مدیرعامل هلدینگ هگتا، خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های شاخص هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی، برخورداری از مشتریان وفاداری است که سال‌هاست این مجموعه را برای اقامت و سفرهای خود انتخاب کرده‌اند. این ارتباط عمیق، ناشی از حس تعلق خاطر به این برند قدیمی و خاطره‌انگیز است که در طول دهه‌ها، نقش مهمی در خاطرات سفر ایرانیان ایفا کرده است.

او در پایان گفت: بر همین اساس، در سال ۱۴۰۴ یکی از برنامه‌های کلیدی، توسعه و فعال‌تر شدن باشگاه مشتریان ایرانگردی و جهانگردی خواهد بود. این باشگاه با هدف تکریم مشتریان وفادار، ارائه خدمات ویژه، تخفیفات اختصاصی و ارتقای سطح خدمات‌رسانی طراحی شده است.