به گزارش فراسو به نقل از دفتر ارتباطات و امور بینالملل شرکت ملی پست، محمد احمدی با اشاره به توانمندی و ظرفیت بالای شرکت ملی پست در امر خدمت رسانی به مردم، افزود: با تلاش و اهتمام همه جانبه در جهت افزایش ترافیک و اولویت قرار دادن سرعت و دقت در فرایند توزیع مرسولات در زمان تعهد شده می توانیم شاهد قضاوت بهتر مردم از پست باشیم.
وی بر سه مولفه سرعت، کیفیت و خوش خلقی با مشتریان به عنوان محورهای اصلی در انجام فرایندهای پستی تاکید کرد.
مدیرعامل از همکاران پستچیها به عنوان پیشانی شرکت ملی پست یاد کرد و اظهار داشت: این گروه از همکاران ارتباط مستقیم با مردم دارند به همین دلیل بسیار مهم است که با برخوردی مناسب و توجه به اصول مشتری مداری با آنها برخورد کنند.
احمدی در ادامه گفت: توسعه زیرساختها، نوسازی تجهیزات و استفاده از فناوریهای نوین در کنار توجه به افزایش سطح انگیزه همکاران از دیگر برنامههای امسال است.
بازدید از واحدهای مختلف ستادی و اجرایی اداره کل پست استان هرمزگان و دیدار و گفت و گو با همکاران از دیگر بخشهای سفر مدیرعامل به استان هرمزگان بود.
فراسو خبر پایگاه خبری تحلیلی فراسو خبر