امروز شنبه، 15 آذر 1404

مدیرعامل شرکت ملی پست: ایجاد تجربه‌ای متفاوت از مشتری مداری از مهمترین اهداف ۱۴۰۴ است

معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست در جلسه شورای اداری اداره کل پست هرمزگان گفت: توجه به بهبود کیفیت خدمات و ایجاد تجربه ای متفاوت برای مشتریان از مهمترین برنامه.های امسال است.

به گزارش فراسو به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت ملی پست، محمد احمدی با اشاره به توانمندی و ظرفیت بالای شرکت ملی پست در امر خدمت رسانی به مردم، افزود:  با تلاش و اهتمام همه جانبه در جهت افزایش ترافیک و اولویت قرار دادن سرعت و دقت در فرایند توزیع مرسولات در زمان تعهد شده می توانیم شاهد قضاوت بهتر مردم از پست باشیم.

وی بر سه مولفه سرعت، کیفیت و خوش خلقی با مشتریان به عنوان محور‌های اصلی در انجام فرایند‌های پستی تاکید کرد.

مدیرعامل از همکاران پستچی‌ها به عنوان پیشانی شرکت ملی پست یاد کرد و اظهار داشت: این گروه از همکاران ارتباط مستقیم با مردم دارند به همین دلیل بسیار مهم است که با برخوردی مناسب و توجه به اصول مشتری مداری با آنها برخورد کنند.

احمدی در ادامه گفت: توسعه زیرساخت‌ها، نوسازی تجهیزات و استفاده از فناوری‌های نوین در کنار توجه به افزایش سطح انگیزه همکاران از دیگر برنامه‌های امسال است.

بازدید از واحد‌های مختلف ستادی و اجرایی اداره کل پست استان هرمزگان و دیدار و گفت و گو با همکاران از دیگر بخش‌های سفر مدیرعامل به استان هرمزگان بود.