تیم شبکه فروش بیمه باران به منظور ایجاد همافزایی و افزایش ارتباط بین اعضای تیم، دو جلسه آنلاین جامع برگزار کرده است.
به گزارش فراسو، این جلسات با حضور کلیه اعضای تیم، فرصتی خلاقانه برای تبادل نظرات و ایدهها بود و به ایجاد یک فضای همکاری و هماندیشی سازنده کمک کرد.
بر پایه این گزارش، در این جلسه به بررسی استراتژیهای فروش، به اشتراک گذاری تجربیات موفق و شناسایی چالشها پرداختند.
این گزارش می افزاید؛ هدف از این جلسات تقویت روحیه تیمی و ایجاد یک شبکه قوی از حمایت و همکاری بین اعضای تیم بوده است.
برگزار کنندگان این جلسات بر این باورند که این گونه تعاملات میتواند به رشد و پیشرفت هر چه بیشتر بیمه باران و خدمترسانی بهتر به مشتریان گرامی منجر شود.
شرکت بیمه باران به آیندهای روشن و پر از موفقیت برای تمامی کارکنان و مشتریان خود امیدوار است و در همین راستا تداوم این جلسات آموزشی و همکاریهای تیمی را ادامه خواهند داد و به بهرهگیری از تمامی منابع و توانمندیهای انسانی خود برای ارائه خدمات با کیفیتتر متعهد هستند.
فراسو خبر پایگاه خبری تحلیلی فراسو خبر