امروز شنبه، 15 آذر 1404

تقدیر وزارت ارتباطات از مسئول واحد ارتباطات مردمی اداره کل روابط عمومی پست بانک

علی بحرینی رئیس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، از نرگس احمدیان مسئول واحد ارتباطات مردمی اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران به خاطر ایفای نقش موثر در کسب رتبه نخست آن وزارت در بین دستگاه های اجرایی در سال ۱۴۰۳، در پاسخگویی صد در صدی به درخواست ها و شکایات مردمی در سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، تقدیر کرد.
به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، در این تقدیرنامه آمده است :
با عنایت به اعلام دبیرخانه کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مبنی بر کسب رتبه نخست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در بین دستگاه های اجرایی در سال ۱۴۰۳ در پاسخگویی صد درصدی به درخواست ها و شکایات مردمی در سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات و نظر به فعالیت موثر و تلاش صادقانه در ایفای مسئولیت و انجام وظایف محوله، بدینوسیله از زحمات و همکاری بی شائبه شما تشکر و قدردانی نموده و از خالق هستی بخش برایتان توفیق، سلامتی و سعادت روزافزون آرزومندم.