بیمه رازی با توجه به تجربیات و مدل های آکادمیک و استفاده از دانش به روز سازمان های شناخته شده جهانی و در راستای تقویت و افزایش سطح دانش شبکه فروش خود و همچنین با هدف گسترش و بزرگ کردن خانواده فروش گامی مهم در مسیر توسعه و راه اندازی سازمان فروش اختصاصی در شرکت بیمه رازی برداشته است.
به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی و تبلیغات بیمه رازی، طراحی، اجرا و راه اندازی سازمان فروش در راستای همین اهداف و با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران فنی، مدیریت ریسک و اکچوئری در بیمه رازی شکل گرفت.
گفتنی است که “رازینت” عنوان سازمان فروش بیمه رازی است که با برگزاری کلاس های آموزشی فراگیر، مصاحبه های فنی و… به نقطعه شروع فعالیت رسمی خود نزدیک می شود.
فراسو خبر پایگاه خبری تحلیلی فراسو خبر