بیمه سینا در راستای تکریم و بهبود تجربه مشتریان، برنامه”سهشنبههای سینایی” را آغاز کرد.
به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بیمه سینا؛ به منظور پاسخگویی بهتر به سوالات و مسائل مورد نظر بیمهگزاران و همچنین تسریع در رسیدگی به پروندههای جاری در سراسر کشور، برنامهای تحت عنوان “سهشنبههای سینایی” طراحی و آغاز شده است.
علی اصغر نائیجی سرپرست مدیریت امور مشتریان بیمه سینا در مورد جزئیات این برنامه بیان داشت: از این هفته، هر سهشنبه با حضور معاونین، مدیران و کارشناسان ستاد و شعب، سوالات مشتریان پاسخ داده میشود تا از این طریق، مدیران بدون واسطه در جریان سوالات و ابهامات مورد نظر مشتریان قرار بگیرند و علاوه بر پاسخگویی به آنها برای رفع مشکلات، چارهاندیشی کنند.
وی با اشاره به تقویت نیروی انسانی مستقر در مرکز تماس برای پاسخگویی بهتر به مشتریان افزود: با برنامهریزی صورت گرفته اخیراً مرکز تماس امور مشتریان با شماره تلفن ۲۸۰۷-۰۲۱ به صورت ۲۴ ساعته فعال شده است و کارشناسان ما در تمامی ساعات شبانهروز، آماده دریافت سوالات و مسائل مورد نظر بیمهگزاران خواهند بود.
وی ادامه داد: علاوه بر این، نظرسنجی از مشتریان و تماس گیرندگان نیز به صورت ماهانه در حال انجام است تا به این روش پس از سنجش سطح کیفی خدمات، آن را ارتقاء دهیم.
فراسو خبر پایگاه خبری تحلیلی فراسو خبر