امروز جمعه، 14 آذر 1404

نقش راهبردی روابط عمومی‌ها در تبیین دستاوردهای صنعت ارزش‌آفرین پتروشیمی

سرپرست شرکت ملی صنایع پتروشیمی روابط عمومی این شرکت را روابط عمومی کل صنعت برشمرد، گفت: روابط عمومی و رسانه‌ها نقشی مهم و راهبردی در مسیر تبیین دستاوردهای این صنعت ارزش‌آفرین برعهده دارند.

به گزارش فراسو به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، حسن عباس‌زاده در آیین تکریم و معارفه سرپرست روابط عمومی این شرکت اظهار کرد: باید در روابط عمومی به شفافیت، تعامل با رسانه‌ها و  افزایش روحیه همگرایی و همکاری توجه و در حوزه خبر و رسانه نیز از همه ظرفیت‌ها به شکل مطلوب استفاده شود.

وی با بیان اینکه پیش از این روابط‌ عمومی‌های صنعت پتروشیمی عملکردی مطلوب داشته‌اند، گفت: با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود می‌توان نقاط قوت صنعت را با اطلاع‌رسانی مناسب و مستمر در جامعه انعکاس داد و این هدف با توجه به گستردگی صنعت باید با جدیت تداوم یابد.

سرپرست شرکت ملی صنایع پتروشیمی، روابط عمومی این شرکت را روابط عمومی کل صنعت دانست و افزود: فعالیت‌های بزرگی برای توسعه کشور در صنعت پتروشیمی انجام می‌دهیم که به‌دلیل بخشی‌نگری مغفول می‌ماند و لازم است این اقدام‌ها برای امیدآفرینی به‌صورت مناسب در اختیار افکار عمومی قرار گیرد.

عباس‌زاده تصریح کرد: نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست در دوره‌های گذشته با تلاش‌های روابط عمومی به بهترین شکل برگزار شده است و در دوره جدید هم از این ظرفیت برای کمک به بازار و توسعه صنایع تکمیلی استفاده خواهد شد.