معاون وزیر و رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: «مهمترین راهبرد ما تحقق نسل سوم خدمات با توجه به نیاز مشتریان و بازار است.»
به گزارش فراسو به نقل از دفتر ارتباطات و امور بینالملل شرکت ملی پست؛ محمد احمدی در نشست مدیران ارشد و صاحبنظران صنعت پست کشور که به مناسبت روز جهانی پست با حضور سیدستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در موزه ملی ارتباطات برگزار شده بود، افزود: «پست “بین سازمانی ترین” دستگاه کشور است و همواره خدمات خود مبتنی بر نیازهای عمومی مردم و جامعه طراحی و در زنجیره ارزش سازمانها و نهادها نقش آفرینی موثری داشته است.»
وی با اشاره به اهمیت این شرکت به عنوان موتور محرک اقتصاد دیجیتال کشور، اظهار داشت: «باید اقدامات لازم برای ارتقا این نقش در دستور کار قرار گیرد، زیرا ظرفیتهای مغفول مانده زیادی در شبکه پستی وجود دارد.
احمدی افزود: شرکت ملی پست باید ارزش افزایی خود را در چند بخش دنبال کند و به یک سازمان پیشرو در ارایه خدمات تبدیل شود، زیرا پست در دنیا بهگونهای طراحی شده است که همواره یک گام جلوتر از تحولات جامعه در طراحی و ارایه خدمت پیش میرود.»
مدیرعامل با تاکید بر لزوم تحقق پایداری مالی بهعنوان یکی از اصلی ترین خواستههای وزیرارتباطات از مدیران پست، اظهار امیدواری کرد: «با رفع موانع موجود در مسیر تامین زیرساختها و توسعه شبکه حمل و نقل و توزیع و خلق سرویس های جدید و با توسعه مشارکتهای همافزا شاهد تجربهای متفاوت از خدمات پستی برای مردم باشیم.»
وی به ضرورت شکلگیری تعامل سازنده بین شرکت ملی پست و فعالان بخش خصوصی نیز اشاره کرد و افزود: «این هم افزایی میتواند به کاهش هزینههای سربار و بهبود کیفیت خدمات منجر شود که البته نیازمند حاکمیت قانون یکپارچه بر فعالان صنعت پست است.»
احمدی به سابقه طولانی تجارت الکترونیک در پست ایران و اهمیت شرکت ملی پست بهعنوان یک شریان حیاتی نیز اشاره و اظهار امیدواری کرد: «با حمایت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و با استفاده از توان و ظرفیتهای شرکتهای دانش بنیان داخلی، در آینده نزدیک این شرکت بتواند اهداف و ماموریتهای تعیین شده را محقق سازد.»
در ادامه این مراسم از هشت تن از کارکنان نمونه پست در سراسر کشور با اعطای لوح نقدیر، قدردانی به عمل آمد.
فراسو خبر پایگاه خبری تحلیلی فراسو خبر