امروز چهارشنبه، ۱۰ بهمن ۱۴۰۳

تأکید دکتر جباری بر لزوم رعایت اصول مشتری‌مداری و جذب پرتفوی سودآور در بیمه ایران

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران گفت: پیوند میان صنعت بیمه و نظام بانکداری کشور یکی از بسترهای تأثیرگذار برای خدمت به ملت ایران و جلب رضایت مردم محسوب می شود. در این راستا بیمه ایران در تلاش است تا جذب پورتفو سودآور شرکت همواره با رعایت اصول مشتری‌مداری، جلب رضایت بیمه‌گزاران و تسریع در فرآیندها همراه باشد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، دکتر علی جباری در دیدار با مدیرعامل بانک دی از موافقت برخی بانک‌ها برای انتقال پرتفو به بیمه ایران نیز خبر داد و گفت: همراهی سازنده بیمه ایران و بانک‌ها، شرکت‌های بزرگ دولتی و خصوصی، صنایع و … می تواند به رونق و شکوفایی ایران کمک شایانی کند.

وی با اشاره به تمایل بیمه ایران برای همکاری مشترک در حوزه سرمایه گذاری و تهیه برنامه‌های مرتبط با آن خاطرنشان کرد: بیمه ایران به عنوان یک میراث ملی تاکنون هیچ هزینه ای برای دولت نداشته و شاخص توانگری این شرکت مردمی در بالاترین سطح صنعت بیمه قرار دارد.

مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران همچنین با تأکید بر سیاست‌ها و راهبردهای وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی مبنی بر اهتمام جدی نهادهای خصوصی و دولتی در پیشبرد برنامه‌های تحولی تشریح کرد: صنعت بیمه، مردمی‌ترین صنعت کشور است و لازم است از ظرفیت‌های این صنعت برای حمایت از رونق و جهش تولید، طبق منویات مقام معظم رهبری بهره ببریم.

دکتر برات کریمی مدیرعامل بانک دی نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت‌های گروه مالی بانک دی و انعقاد تفاهم نامه‌های مرتبط عنوان کرد: تعریف و انجام همکاری‌های مشترک بیمه ایران و نظام بانکی در مسیر جدید تحولی بیمه و ارائه خدمات به مردم یکی از اقدامات موثر در این مسیر می‌باشد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/v1joTC