رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران امروز و در جریان بازدید سرزده از شعبه دکتر فاطمی در جریان آخرین اقدامات و نحوه خدمت رسانی به بیمه گزاران قرار گرفت و خواستار ارائه خدمت بی نظیر به مردم به عنوان یکی از رسالتهای این شرکت شد.
به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، دکتر علی جباری در جریان این بازدید ۳ ساعته ضمن گفت و گو با همکاران ادارات خسارت، صدور و مالی شعبه فاطمی، رسالت بیمه ایران را ارائه خدمات بی نظیر به مردم و جلب رضایت آنها اعلام کرد.
وی خواستار تلاش و مشارکت بیشتر در کنار شناسایی نیازهای بیمهای بیمه گزاران توسط خانواده بیمه ایران شد و یکی از وظایف دوره جدید مدیریتی این شرکت را رسیدن به دوران اوج ایران دانست.
دکتر جباری همچنین ضمن بررسی وضعیت پرتفوی شعبه، راهکارهای قابل استفاده برای رفع موانع احتمالی جهت جذب بیشتر پرتفوی شعبه را اعلام و تأکید کرد؛ همکاران شعبههای خسارتی در خط اول ارتباط با مردم هستند و همین موضوع اهمیت خدمترسانی خوب به مردم را مضاعف میکند.
مدیرعامل شرکت بیمه ایران ضمن تأکید بر این مسئله که تعداد بالای نمایندگان بیمه ایران یک مزیت رقابتی در جریانهای بیمهای است؛ استفاده از پناسیل شعبه جهت صدور انواع بیمهنامهها را نیز مورد ارزیابی و دستورات لازم در این خصوص را صادر کرد.