مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره بر نقش کلیدی رسانهها در توسعه کیش بر اهمیت هم افزایی مدیران جزیره با رسانهها تاکید کرد.
به گزارش فراسو، «محمد کبیری» طی نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه با اشاره به تغییر و تقویت رویکرد روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش و شرکتهای تابعه در ارتباط با رسانهها، اظهار کرد: در تلاش برای برقراری یک سیستم عادلانه و قانون مند برای حمایت از رسانهها هستیم.
وی با بیان اینکه، ارتقا رسانهها و بهبود تولید محتوای کیفی میتواند نقش بسزایی در کمک به حل کردن مشکلات داشته باشد، افزود: رسانهها چشم و گوش حاکمیت هستند و باید برای تقویت آنان تمامی تلاشها به کار گرفته شود چرا که در شناسایی نقاط ضعف و تقویت نقاط مثبت کمک حال دولت در منطقه هستند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه «حفظ و صیانت از برند کیش باید یکی از رسالتهای اصحاب رسانه و تمامی مدیران منطقه باشد»، اضافه کرد: موظفیم تا ضمن تلاش برای بیان مشکلات و حل آنها، از هرگونه آسیب به برند و اعتبار کیش جلوگیری کنیم چرا که مستقیم در صنعت گردشگری و معیشت مردم تاثیرگذار است.
وی ادامه داد: تقویت برند کیش علاوه بر نقش آفرینی در توسعه صنعت گردشگری در جذب سرمایه گذار برای منطقه نیز نقش مهمی ایفا میکند که باید مورد توجه قرار گیرد.
کبیری از برنامه ریزی برای توسعه زیرساختهای جزیره خبر داد و گفت: حل مشکلاتی مانند بهداشت، آموزش، حملونقل، آب و برق و دیگر نیازهای زیرساختی در اولویت سازمان منطقه آزاد کیش قرار دارد.
وی به مسئله افزایش قیمت سیلندرهای گاز در جزیره کیش اشاره و اضافه کرد: در همین راستا پیگیریهای جدی انجام شد و طبق گزارشهای رسیده، مشکلات این حوزه مرتفع شده است.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش همچنین در رابطه با واردات خودرو به جزیره، خبر خوبی به کیشوندان داد و اظهار کرد: تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی در چهارچوب قوانین تعریف شده، میتوانند نسبت به واردات خودرو به جزیره اقدام کنند.
وی ادامه داد: هر شخص یا نهادی که بتواند در نوسازی ناوگان و واردات خودرو کمک کند، استقبال میکنیم و امیدواریم به زودی مشکلات مربوط به خلاء ایجاد شده در واردات خودرو به جزیره کیش طی هفت سال گذشته حل شود.