دکتر مجتبی فراهانی، مشاور مدیرعامل و مدیر امور حراست بانک مسکن گفت: اولویت همکاران بانک مسکن، ارائه خدمات بهینه و تکریم و جلب رضایتمندی مشتریان است.
به گزارش فراسو، مدیر امور حراست بانک مسکن در گفت و گو با هیبنا با بیان این که دشمنان انقلاب اسلامی، بیشتر توان خود را در موضوع عملیات روانی و جنگ نرم به کار گرفتهاند، افزود: از نقاط مهمی که دشمن برای آسیب زدن و ایجاد نارضایتی هدف قرار میدهد، نظام بانکی است.
دکتر فراهانی ادامه داد: بانکها به عنوان یکی از مهمترین نهادهای اقتصادی و مالی خدماترسان، باید حفظ امنیت بسترهای زیرساختی برای ارائه خدمات امن و رضایتبخش و نیز تکریم مشتریان را سرلوحه قرار دهند.
وی افزود: حصول اطمینان از پایداری و امنیت خدمات الکترونیک، دفاع رایانیکی و ممانعت از نفوذ(هک) و اختلال در سامانههای مربوط به زیرساختهای خدماتی که قطعا مسئولان ذیربط مورد نظر قرار میدهند، باید در ضمن ارائه خدمات به مشتریان رعایت شود.
مشاور مدیرعامل و مدیر امور حراست بانک مسکن در بیان اهمیت تکریم مشتریان گفت: تمامی همکاران در هر رده و سمت موظفند که در ارائه خدمات، اصل تکریم و حفظ حرمت مشتری را کاملا مراعات کنند و در صورت ابراز نارضایتی از سوی مشتری، مسئولان شعب می بایست سریعاً با رویکرد شفافسازی و اقناع به گلایهها و شکایات رسیدگی کنند.
دکتر فراهانی در ادامه گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و رژیم منحوس صهیونیستی بیش از چهار دهه سعی داشتهاند در جنگهای سخت افزاری و نرم افزاری خود اقدامات ضدامنیتی را در محیط امنیتی جمهوری اسلامی به اجرا درآورند؛ اما ملت شهیدپرور و غیور ایران به برکت رهنمودهای امامین انقلاب و تأمل و تدبر در سخنان روشنگرانه امام خامنهای(ادام الله ظله الشریف) و نیز عمل به انتظارات و راهبردهای مورد نظر ایشان، دشمنان و معاندان را در فتنهها و دسایس ناکام گذاشته است.
مدیر امور حراست بانک مسکن در پایان سخنان خود گفت: امید است در پرتو تفضلات الهی و عنایات خاصه امام عصر(عج) و با پیروی از طریق ولایت و با بصیرت، انسجام و همبستگی بتوانیم مسیر پیشرفت، توسعه و تعالی همهجانبه و اعتلای بانک مسکن را با شتابی مضاعف بپیماییم.