علیرضا حجتی مدیرعامل در بازدید از شعبه سرپرستی استان هرمزگان، با همکاران خود در این شعبه و شبکه فروش استان به بحث و تبادل نظر پرداختند.
به گزارش فراسو، مدیرعامل بیمه رازی در این نشست صمیمی که اسد اسدی معاون توسعه بازار و شبکه فروش این شرکت نیز حضور داشت در خصوص وظایف محوله و مسئولیتهای هر یک از کارکنان مطالبی را مطرح و در جریان کامل وضعیت شعبه سرپرستی استان نیز قرار گرفت.
حجتی گفت: رضایتمندی مشتریان اولویت اول بیمه رازی است که کل شبکه فروش و همکاران باید به آن توجه کنند. در مرحله دوم وصول مطالات مهمترین دغدغه شرکت بیمه رازی است که تلاش و همت همه همکاران را می طلبد.
وی تاکید کرد: صدور آنلاین بیمه های زندگی و بستر سازی صدور بیمه نامه های ثالث و بدنه و در نهایت صدور برخط دیگر رشته های بیمه ای در روزهای آتی برای بیمه رازی رقم خواهد خورد.
لازم به ذکر است در این نشست صمیمی شبکه فروش استان هرمزگان به بیان دیدگاههای خود با مدیرعامل شرکت پرداختند.