بیمه معلم فصل تازهای را در آستانه ۳۰ سالگی تجربه میکند که چشمانداز آینده این شرکت را بهتر به تصویر میکشد و شاخصها نشان از نمایان شدن آثار مثبت تغییر راهبرد دارد. این تغییر به ویژه در دوران فعلی مدیریت بیمه معلم میتواند مسیر سودسازی شرکت را همچنان سبز نگه دارد و سهم آن در بازار را با ریسک کمتر و پرتفوی بهینهتر ارتقا دهد.
به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بیمه معلم،در حالی سال ۱۴۰۲ را با درآمد ۷۵ هزار و ۲۲۲ میلیارد ریالی از محل حق بیمه تولیدی به پایان رساند که در ۹ ماهه نخست امسال موفق شده تا یک رکورد در فروش را تجربه کند و بیش از بودجه پیشبینی شده سال ۱۴۰۳ را محقق سازد. این شرکت با سرمایه ثبت شده ۵ هزار و ۸۱۰ میلیارد ریالی روی حق بیمه ۱۱۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریالی حساب باز کرده بود که اکنون و در پایان آذرماه بر اساس گزارش بیمه مرکزی موفق شده به فروش ۱۲۱ هزار و ۱۲۱ میلیارد ریالی دست پیدا کند و جایگاه دهم را در صنعت بیمه به خودش اختصاص دهد.
جهش فروش بیمه معلم
این شرکت در ۹ ماهه نخست امسال توانسته تا حق بیمه تولیدیاش را بیش از ۱۳۳ درصد رشد دهد که یک رکورد به حساب میآید به نحوی که سهم ۳.۶۱ درصدی را در اختیار گرفته است. این در حالی است که سهم بیمه معلم از کیک بیمه کشور از ۴ درصد در سال ۱۳۹۸ به تدریج در مسیر نزولی قرار گرفته و در سال ۱۴۰۲ به کف ۲.۷ درصد رسید و تغییر راهبرد این شرکت باعث شده تا سهم و رتبه بالاتری را در ۹ ماهه گذشته تجربه کند.