مدیریت شعب پست بانک استان قزوین برای پنجمین ماه پیاپی با کسب بیشترین امتیاز در شاخص خدمات الکترونیک در آبانماه سال جاری رتبه اول را در بین مدیریت شعب استانها و مناطق بانک کسب کرد.
به گزارش فراسو به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، در تازهترین گزارش اداره کل بازاریابی و توسعه بازار بانک، مدیریت شعب استان قزوین با کسب ۱۹٫۵ امتیاز در توسعه شش شاخص تعداد مشتریان همراه بانک و اینترنت بانک، افزایش پایانههای فروش، افزایش سرانه تراکنش دستگاه های خودپرداز، کاهش زمان توقف دستگاههای خودپرداز و نسبت پایانه های فروش زیان ده به کل پایانه ها فروش فعال در آبانماه سال ۱۴۰۳ در صدر استانهای کشور قرار گرفت.
همچنین در همین بازه زمانی، مدیریت شعب استانهای البرز و قم با کسب ۱۸٫۲ و ۱۷٫۴ امتیاز به ترتیب رتبه دوم و رتبه سوم را در این شاخصها کسب کردهاند.
بر اساس این گزارش، مدیریت شعب استان البرز در کاهش سرانه زیانِ پایانه های فروش زیان ده، مدیریت شعب استان سیستان و بلوچستان در افزایش پایانههای فروش، مدیریت شعب استان البرز در افزایش سرانه تراکنش دستگاه های خودپرداز، مدیریت شعب استان قزوین در کاهش زمان توقف خودپردازها و مدیریت شعب استان کرمان در شاخص تعداد کاربران اینترنت بانک و همراه بانک رتبه اول را در سطح کشور بدست آوردهاند.